noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
Aleksandra Kiljan nową szefową komunikacji marketingowej Miya Cosmetics

Zmiany kadrowe: Aleksandra Kiljan nową szefową komunikacji marketingowej Miya Cosmetics

REKLAMA
noSlotData

Jak podaje serwis wirtualnemedia.pl i wiadomościkosmetyczne.pl Aleksandra Kiljan objęła stanowisko head of marketing communications & e-commerce w spółce Kanani, która w swoim portfolio kosmetycznym posiada między innymi markę Miya Cosmetics.

Aleksandra Kiljan w swojej karierze pełniła również rolę PR&community managerki dla Maybelline (na Polskę i kraje bałtyckie). Przez 3 lata do 2020 roku zajmowała stanowisko PR managerki w agencji PR-owej Big Picture. Przed tym doświadczeniem, przez prawie 3 lata do 2017 roku pracowała jako specjalistka ds. rozwoju biznesu w firmie Aria, produkującej gitary elektryczne. Do spółki Kanani przeszła z Garnier Polska, gdzie spędziła blisko 3 lata. Została odpowiedzialna za komunikację marketingową i strategię ecommercową, takich marek jak Miya Cosmetics, Iceberg i John Frieda.

Zmiany kadrowe w Guccim.  Do włoskiego domu mody dołącza Alessio Vannetti [SPRAWDŹ]

MIYA COSMETICS stawia na rozwój

Spółka Kanani Europe wraz z marką Miya została przejęta przez firmę inwestycyjną TDJ w maju 2021 roku. W rozmowie z Pulsem Biznesu Leszek Kłosiński, prezes Kanani Europe i współwłaściciel marki Miya, który przejął stery w firmie po jej przejęciu przez TDJ przyznał, że firma jest gotowa na przejęcie kolejnych brandów na rynku kosmetycznym. W kręgu zainteresowań są zarówno mniejszy gracze, jak i ci najwięksi z wieloletnim doświadczeniem. Jak przyznaje prezes Kanani Europe, po akwizycji marki będą funkcjonować niezależnie od siebie, ale ze wsparciem wspólnego zaplecza. W wywiadzie podkreślił, że rozmawia już z potencjalnymi firmami, które miałyby należeć do do firmy inwestycyjnej TDJ.

Miya ostatnie dwa lata poświeciła na rozwój. Przychody jeszcze w 2022 roku wzrosły o ponad 50 mln zł, czyli o 70 proc. w porównaniu z 2020 r. Marka podwoiła też ofertą, wprowadzając nowe kategorie. Jednocześnie zwiększyła dystrybucję. Jej produkty są dostępne we wszystkich sieciach drogeryjnych w Polsce i na kilkunastu rynkach zagranicznych.

Przeczytaj też: Z Answear.com do Morele.net. Wojciech Tomaszewski nowym wiceprezesem krakowskiego e-commerce

Zdjęcie główne: Aleksandra Kiljan LinkedIn

REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Newsletter

FASHION BIZNES