noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Czy obecność Anji Rubik w kampanii Zary to pomyłka?

REKLAMA
noSlotData

Anja Rubik została twarzą najnowszej kolekcji hiszpańskiej sieciówki. Lookbook Zary zatytułowany Back to Minimal przedstawia propozycje na sezon jesień/zima 2019 i nie byłoby nic w tym złego, gdyby nie fakt, że modelka jest na co dzień mocno związana z ruchami chroniącymi środowisko. Tak więc, czy obecność Anji Rubik w kampanii Zary to pomyłka, czy czysta hipokryzja?

Przypomnijmy, że od miesięcy modelka nagłaśnia na swoim Instagramie akcję ochrony wielorybów, walki z plastikiem i poszanowania drugiego człowieka. Coś tu jednak chyba poszło nie tak, a kampania z Zarą to zwyczajnie brak szacunku do jej klientów i fanów samej modelki. Konsekwencje są oczywiste: kampania źle wpłynie na wiarygodność samej Anji, a już na pewno nie pomoże wizerunkowo Zarze.

W ubiegłym sezonie Anja Rubik była twarzą kampanii H&M. Wówczas jednak sprawa dotyczyła kolekcji Conscious czyli serii produktów wykonanych z organicznych tkanin, uszytych w warunkach zgodnych ze zrównoważonym rozwojem, z wykorzystaniem tkanin z recyklingu. Tym razem mamy jednak do czynienia z regularną linią Zary na jesień.

Hej Anja, i jak mamy wierzyć w Twoje akcje społeczne, a potem być ich częścią? Bądźmy konsekwentni.

ps. kampania jest piękna!

fot. ZARA
fot. ZARA
fot. ZARA
fot. ZARA
fot. ZARA
REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Newsletter

FASHION BIZNES