noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
Daniel Rogiński, CEE Zalando

Zalando zauważa w Polsce pozytywne trendy zakupowe. “Szczególnie cieszą zmiany jakościowe”

REKLAMA
noSlotData

Zalando notuje w Polsce pozytywne trendy zakupowe i zmiany koszyka – powiedział Daniel Rogiński, general managera CEE Zalando podczas spotkania z dziennikarzami.

Przeczytaj również: Katarzyna Nosowska w nowej kampanii Zalando. “Najlepiej Ci w byciu sobą”

Zalando w Polsce. Zmiany obserwowane na rynku

– Polska jest wyjątkowo istotnym rynkiem dla Zalando. (…) Jeżeli skupimy się na Polsce, to oceaniamy trendy pozytywnie. Szczególnie cieszą zmiany jakościowe w kierunku kupowania mniej, ale produktów jakościowych, które przetrwają dłużej, inwestowania w polskie marki, które są gwarantem jakości – stwierdził Daniel Rogiński. Na pytanie o wzrost koszyka odpowiedział, że obserwowane są “pozytywne zmiany“.

Przeczytaj również: Zalando publikuje wyniki za I kwartał 2024

Zalando na rynkach europejskich. Cele marketplace’u

Podkreślmy, że obecnie Zalando jest platformą modową i lifestyle’ową dostarczającą asortyment modowy dla około 50 mln aktywnych klientów na 25 rynkach.

– Cały czas analizujemy rynki, które ewentualnie byłyby dla nas ciekawe. Jeżeli tylko uznamy, że któryś w obecnej sytuacji jest wartościowy, to po prostu to realizujemy. Większość rynków CEE nie ma nawet trzech lat. Przeprowadzaliśmy dość rozbudowaną ekspansję w tym obszarze w ostatnich latach. Na chwilę obecną wszędzie staramy się umocnić lub zdobyć pozycję lidera. Dzieje się to bardzo szybko i będziemy to kontynuować – powiedział general manager CEE Zalando, pytany o plany dalszej ekspansji zagranicznej. Rzeczniczka prasowa Zalando Aleksandra Adrian dodała, że celem firmy jest osiągnięcie 15 proc. udziału w europejskim rynku.

mat. prasowe Zalando

PAP, zdjęcie główne: mat. prasowy

REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Newsletter

FASHION BIZNES