W pierwszym kwartale roku obrotowego 2023/24 grupa CCC odnotowała 140,3 mln PLN straty netto jednostki dominującej. W analogicznym okresie ubiegłego roku strata wynosiła 208,6 mln PLN.
– STRATA Z DZIAŁALNOŚCI KONTYNUOWANEJ: – 152 mln PLN
– STRATA NA DZIAŁALNOŚCI OPERACYNEJ: – 67 mln PLN
– PRZYCHODY ZE SPRZEDAŻY: 2,064 mld PLN
– MARŻA BRUTTO ZE SPRZEDAŻY: 46 proc. (-3 pp.)
W omawianym okresie marka CCC wypracowała przychody ze sprzedaży w wysokości 848,4 mln PLN, eobuwie 701 mln PLN, Modivo 240,9 mln PLN, HalfPrice 251,5 mln PLN, a DeeZee 22,3 mln PLN.
Zdjęcie główne: mat. prasowy
Przeczytaj również: Wielkie zmiany w CCC: kolejne roszady i odejścia w spółce. Tym razem w zarządzie