noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
Prezenty świąteczne - co chciałyby dostać osoby z branży mody?

Osoby z branży mody zdradziły nam, co chciałyby znaleźć pod choinką. “W poszukiwaniu idealnego prezentu, postawiłbym na jeden z klasyków designu”

REKLAMA
noSlotData

Boże Narodzenie to czas radości, bliskości i spełniania marzeń. W oczekiwaniu na magiczne święta, postanowiliśmy zapytać osoby z branży mody o ich wymarzone prezenty.

Przeczytaj również: Jak przygotować przyjęcie świąteczne w domu?

Karolina Ochocka, Senior PR & Marketing Manager HUGO BOSS

Album Assouline to klasyk, który cieszy oko i przenosi nas w najbardziej stylowe miejsca. Do swojej kolekcji chętnie dodałabym Capri Dolce Vita, które zachwyca krajobrazem, kolorami, turkusową wodą i pachnie cytrusami. W oczekiwaniu na lato, w leniwe niedzielne poranki zanurzałabym się w pięknych fotografiach i czerpała estetyczne inspiracje. 

Michał Bednarek, Senior Advocacy Manager, YSL Beauty

Poszukując idealnego prezentu na święta last minute, bez wahania postawiłbym na któryś z projektów Oskara Zięty. Aktualnie marzy mi się zestaw 3 wazonów o nazwie CRASH, które różnią się nie tylko wielkościami, ale też charakterem. To niezwykłe połączenie nowoczesności i oryginalności, które sprawia, że te wazy wydają się być nie tylko przedmiotem użytkowym, ale prawdziwym dziełem sztuki.

Co szczególnie zwraca moją uwagę na jego prace, to ich wyjątkowy design i innowacyjne podejście do pracy ze stalą. Mam poczucie, że w wielu aspektach Zięta zrewolucjonizował sposób, w jaki postrzegany i wykorzystywany jest ten materiał. Nadał mu bardzo wyrazisty, designerski charakter. To sprawia z kolei, że zestaw CRASH nie tylko dopełni wnętrza estetycznie, ale też wniesie do niego odrobinę unikalności. Myślę więc, że taki prezent sprawiłby niejednemu oku radość, z całą pewnością pozostawiając po sobie trwałe wrażenie.

Zuzanna Wesołowska-Kubiak, Marketing Director TATUUM

Wśród wymarzonych prezentów na święta znalazły się loafersy Prady w kolorze kremowym – klasyka na lata! Na mojej liście marzeń są również bilety lotnicze do Japonii – kusi mnie ta kultura, krajobraz i nie wyobrażam sobie swojej szafy bez kimona! Dodatkowo, życzyłabym sobie chociaż 3 dni detoksu od elektroniki dla wszystkich ludzi. Ciężko nam się zatrzymać i zwrócić uwagę na to co ważne – siebie, bliskich i pielęgnowanie relacji.

Kamil Zieliński, Head of PR AVEMI

Jestem ogromnym fanem lat 90-tych, dlatego świetnym rozwiązaniem (mnie zawsze cieszy!) są prezenty z retro vibem: książki i filmy, klasyki, które były popularne w tamtym czasie. Także topowe albumy na winylu, ścieżki dźwiękowe do kultowych filmów czy wydania kolekcjonerskie. Ja sam poluję na oryginalne wydanie Pulp Fiction z 1995 roku, choć wznowienia tego winyla bez problemu można znaleźć w sklepach internetowych. Jeśli natraficie na ten klasyk szperając w vinyl store’ach, pamiętajcie o mnie proszę! 

Anna Matraszek, Marketing & PR Manager CCC

Moim marzeniem byłoby znalezienie pod choinką kartki świątecznej z biletami lotniczymi do Kopenhagi – obietnica nie tylko podróży, ale także odkrywania nowych inspiracji. Kolejnym wymarzonym prezentem byłby najnowszy album o ikonie Carolyn Bessette Kennedy – który lepiej przybliżyłby styl tej wyjątkowej Kobiety. Na koniec mój prezentowy pewniak, który sprawdza się zawsze, nawet jako prezent last minute – nowa torebka, która byłaby idealnym modowym dodatkiem na podróż do stolicy Danii.

Iga Chojnicka, CEO agencji Blame US

Aktualnie wykańczam swoje długo wyczekiwane mieszkanie i pod choinką chętnie znalazłabym perełkę designerską. Jedną z nich jest dzban wirtuoza i mistrza przemysłu szklarskiego – Zbigniewa Horbowego. Forma jest subtelna, delikatna i zmysłowa a zarazem niesie z sobą siłę, która kształtuje społeczne gusta estetyczne. A to jest tożsame z moimi celami rozwoju personalnego na 2024 rok.

Zdjęcie główne: Pexels

Przeczytaj również: 25 lat Macieja Zienia w polskiej modzie. „Jestem bardzo wdzięczny losowi, że tak się potoczyło moje życie” [wywiad]

REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Newsletter

FASHION BIZNES