noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
Zdjęcie z kampanii marki Wojas. Modele ubrani w eleganckie, brązowe stylizacje stoją w industrialnej przestrzeni magazynowej. W tle znajduje się mnóstwo skórzanych produktów marki

Udany październik polskiego producenta obuwia

REKLAMA
noSlotData

Polski producent obuwia skórzanego oraz drobnej galanterii skórzanej opublikował wyniki sprzedażowe za październik 2023 roku. Szczególną uwagę przykuwają przychody, które okazały się o ponad 50 proc. wyższe od zeszłorocznych.

Przeczytaj również: Jak radzą sobie najemcy w centrach handlowych? Sprawdź najnowsze dane

Wojas – kwartalne wyniki

W październiku bieżącego roku Wojas wypracował 55 mln zł skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży. Jest to kwota o 50,6 proc. wyższa od zeszłorocznej, poinformowała spółka za pośrednictwem piątkowego komunikatu. W omawianym okresie skonsolidowane przychody ze sprzedaży detalicznej producenta obuwia wyniosły 28,5 mln zł (+12,1 proc. rdr).

Przeczytaj również: Pokaz amerykańskiej projektantki Anny Sui. Zdjęcia zza kulis

Wojas – pierwsze dziesięć miesięcy

Łącznie w okresie od początku stycznia do końca października spółka wygenerowała 328,9 mln zł przychodów, czyli o 25,9 proc. więcej niż w pierwszych dziesięciu miesiącach roku ubiegłego. W tym samym okresie jej skonsolidowane przychody ze sprzedaży detalicznej wyniosły 200,5 mln zł (+8,9 proc. rdr).

Przeczytaj również: Pokaz Fendi z 2010 roku

Zdjęcie główne: mat. prasowy

REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Newsletter

FASHION BIZNES