noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
Salon marki Wittcheh

Znana polska marka otworzyła pierwszy salon w Niemczech

REKLAMA
REKLAMA
noSlotData

Wittchen uruchomił swój pierwszy salon w Niemczech – poinformowała spółka w komunikacie prasowym. To jednak nie koniec tegorocznej ekspansji. W najbliższych miesiącach polski producent zamierza otworzyć stacjonarne salony w Austrii oraz w Rumunii.

Przeczytaj również: Zmiany w zarządzie VRG. Mateusz Kolański na czele spółki

Wittchen otwiera sklep w Niemczech. Znamy szczegóły

Nowy sklep Wittchen w Niemczech znajduje się w Oberhausen (Nadrenia-Północna Westfalia) w centrum handlowym Westfield Centro. – Przywiązujemy dużą wagę do rozwoju sprzedaży w krajach niemieckojęzycznych. To duże i zamożne rynki, a ich potencjał zbadaliśmy już poprzez sprzedaż online. Niemcy są obecnie naszym największym rynkiem zagranicznym. Pomimo że dotychczas nie działał tam ani jeden salon Wittchen – powiedział Jędrzej Wittchen, prezes zarządu spółki.

Spółka poinformowała, że otwarcie salonu stacjonarnego w Niemczech jest efektem realizacji 3-etapowej strategii wchodzenia na rynki zagraniczne. – W ubiegłym roku Grupa Wittchen otworzyła sklepy stacjonarne w Rumunii oraz Słowacji. Na początku tego roku uruchomiła własny sklep online w Austrii i niebawem uruchomi tam także sklepy stacjonarne – napisano w komunikacie.

Przeczytaj również: Portal pracy Fashion Biznes. Profesjonalny serwis dla pracodawców i poszukujących pracy w modzie

Dodano, że obecnie oprócz Polski, gdzie działa ponad 90 sklepów stacjonarnych z logo Wittchen oraz Wittchen Travel, spółka ma także własne salony w Czechach (7 placówek), na Węgrzech (3 sklepy), w Słowacji i Rumunii (po 1 sklepie) oraz w Ukrainie (10 placówek franczyzowych). – Obecnie do listy krajów, gdzie działają salony stacjonarne Wittchen, dołączają Niemcy, zaś wkrótce będzie to również Austria. Przybędzie też placówek w Rumunii, gdzie grupa zamierza uruchomić kolejne salony w Bukareszcie – podano. W 2023 roku sprzedaż zagraniczna stanowiła około 22 proc. łącznych przychodów grupy Wittchen, które wyniosły ponad 467 mln zł. 

Kampania polskiej marki Wittchen
mat. prasowe

PAP, Zdjęcie główne: mat. prasowy

REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Newsletter

FASHION BIZNES