Otwarcie autorskiej wystawy Virgila Abloha miało miejsce 16 marca w Kaiki Kiki Gallery (Tokio). Pay per View, bo tak brzmi jej tytuł, zajmuje się tematami konsumpcjonizmu, reklamy i wpływu mediów, czyli kwestii, które bezpośrednio dotykają naszego codziennego życia.
Abloh, stojący za marką Off-White, znany jest ze swojej rozległej działalności w rozmaitych dziedzinach. Niedawno zaprojektował kolekcję mebli podczas Design Miami 2016, współpracował z Nike, a na początku tego roku otworzył wystawę stworzoną we współpracy z Takashim Murakami. Od lutego można ją oglądać w galerii Londons Gagosian.
Wszyscy jesteśmy produktami swojego konsumpcjonizmu – powiedział Abloh w komentarzu do wystawy. Więcej o projekcie można dowiedzieć się ze strony galerii Kaikai Kiki.
https://www.instagram.com/p/Bgdk-axgn3v/?taken-by=virgilabloh