Holding Vince Corp. poinformował o nowej strategii koncentrującej się na usprawnieniu prowadzonych operacji. Zgodnie z założeniami działanie to ma pozwolić w ciągu najbliższych trzech lat na obniżenie kosztów o ponad 30 mln dolarów.
Przeczytaj również: Tory Burch trafi na giełdę?
Vince – zmniejszenie kosztów
Nowojorska marka ogłosiła szczegóły planu usprawnienia swojej działalności. Wśród najważniejszych założeń znajdują się poprawie marży brutto i zwiększeniu efektywności kosztowej poprzez udoskonalenie operacji produkcyjnych. Vince skoncentruje się również na ograniczeniu działalności promocyjnej, optymalizacji przecen oraz zwiększeniu efektywności operacji sklepowych.
Marka oczekuje, że dzięki realizacji planu zaoszczędzi w ciągu najbliższych trzech lat ponad 30 mln dolarów. Za wszelkie działania odpowiadać będzie Heather Wilberger, dyrektor ds. transformacji i informacji w Vince. – Po dokładnym przeglądzie naszej działalności i struktury kosztów, zidentyfikowaliśmy możliwości dalszego usprawnienia naszej organizacji i zwiększenia wydajności w całej naszej działalności. Wierzymy, że działania transformacyjne, które wdrażamy, wraz ze zwiększoną koncentracją na naszych strategicznych inicjatywach rozwojowych, pozwolą nam zapewnić zrównoważony, rentowny wzrost i zwiększyć wartość dla wszystkich naszych interesariuszy – skomentował Jack Schwefel, dyrektor generalny Vince.
Komunikat dotyczący objętej strategii zbiegł się w czasie z informacją o wysokości spodziewanej sprzedaży netto marki. Ta, trzecim kwartale bieżącego roku, wynieść ma od 81 mln do 83 mln dolarów.
Przeczytaj również: Victoria Beckham w wywiadzie dla Marie Claire
O Vince Holding Corp.
Vince Holding Corp. to globalna firma zajmująca się sprzedażą detaliczną. Prowadząca sprzedaż odzieży damskiej i męskiej pod marką Vince. Vince, założony w 2002 roku, jest wiodącą światową marką luksusowej odzieży i akcesoriów, najbardziej znaną z tworzenia ekskluzywnych, ale dyskretnych elementów codziennego stylu. Vince Holding Corp. prowadzi 49 pełnopłatnych sklepów detalicznych, 17 sklepów typu outlet, witrynę e-commerce vince.com oraz usługę subskrypcji Vince Unfold www.vinceunfold.com , a także kanały sprzedaży hurtowej premium na całym świecie. Więcej informacji można znaleźć na stronie www.vince.com
Przeczytaj również: Dolce&Gabbana w świecie zawodowego boksu
Zdjęcie główne: