Nie od dziś wiadomo, ze chwytliwe hasło reklamowe to jeden z komponentów sukcesu. Tak też wydawało się pewnej brytyjskiej pizzerii, która reklamowała swoją pizzę poprzez Victorię Beckham.
Slogan reklamowy był stosunkowo prosty: Nasza pizza jest cieńsza od Victorii Beckham. Do tego na vanach rozwożących pizzę pojawia się rysunek przeraźliwie chudej Victorii z szarfą “Anorexic Fashion Icon”. I choć miało być sprytnie i zabawnie, w efekcie pozostał niesmak.
Główna “gwiazda” dziwnej reklamy – Victoria Beckham, nie pozostawiła sprawy bez komentarza. Victoria przemówiła poprzez swojego rzecznika: Trywializowanie zaburzeń żywienia jest wysoce niewłaściwe, a łączenie ich z moją mocodawczynią godzi w jej dobre imię i reputację. Sprawę oddajemy do sądu.
>>>Czytaj również: PRAWO W MODZIE: Louis Vuitton wygrał pierwszą rundę w walce przeciw Amazon
Co na to pizzeria Sidhu’s Golden Fish and Chips? Jej menedżer próbuje tłumaczyć całą akcję jako niewinny żart, który nie miał nikogo obrazić. Sam w przeszłości cierpiałem na depresję. Doskonale wiem, jak trudno jest się wyleczyć – wyznał Soni Sidhu w rozmowie z “The Sun”. Niestety, przeprosiny nie pomogły.