Marka odzieżowa UNIQLO postanowiła przekształcić swój dotychczasowy tymczasowy sklep (tzw. pop-up store) w Warszawie, znajdujący się w popularnym centrum handlowym Wars Sawa Junior, w pełnowymiarowy, stały salon. Prace budowlane związane z rozbudową i modernizacją sklepu rozpoczną się 20 stycznia.
Nowy rozdział dla UNIQLO w Warszawie
Obecność UNIQLO w kompleksie Wars Sawa Junior była dotychczas tymczasowym projektem, jednak duże zainteresowanie klientów przyspieszyło decyzję o dalszej inwestycji. Jak przekonuje Kohsuke Kobayashi, COO UNIQLO Niemcy i Polska, to właśnie od tego miejsca zaczęła się przygoda marki na polskim rynku, dlatego przekształcenie pop-up store w pełnowymiarowy sklep stało się kolejnym, logicznym krokiem w rozwoju.
– „Jesteśmy podekscytowani możliwością podjęcia kolejnego kroku w Polsce. Sklep Wars Sawa Junior jest dla nas szczególnym miejscem, gdyż to tam zaczęła się nasza przygoda na tym rynku. Nie możemy się doczekać, aby pokazać jego nową, pełnowymiarową wersję” – mówi Kobayashi.
Poznaj lepiej historię marki Uniqlo. To firma, w której wszyscy zarabiają tak samo
Przebudowa sklepu przy ul. Marszałkowskiej
Renowacja ma rozpocząć się 20 stycznia i zostanie podzielona na dwa etapy:
- Zamknięcie pierwszego piętra – od 20 stycznia klienci nie będą mogli korzystać z górnej kondygnacji. Mimo ograniczonej przestrzeni, parter sklepu pozostanie otwarty, oferując najpopularniejsze klasyki dla kobiet i mężczyzn.
- Pełne zamknięcie – w połowie roku sklep zostanie tymczasowo zamknięty, aby przeprowadzić dalsze prace wykończeniowe.
Zgodnie z planem, wielkie otwarcie odnowionej przestrzeni w Wars Sawa Junior ma nastąpić jesienią. Nowa aranżacja przyniesie nie tylko większą powierzchnię – wzrost z obecnych 800 m² do około 1420 m² – ale również dodatkowe udogodnienia dla klientów.
Pełna oferta LifeWear w nowej odsłonie
Przestrzeń zaprojektowana zostanie z myślą o filozofii LifeWear, zgodnie z którą UNIQLO tworzy ubrania proste, funkcjonalne i dostosowane do codziennego życia. W odnowionym sklepie klienci znajdą zarówno klasyczne modele, takie jak cienkie swetry z kaszmiru i kurtki puchowe Seamless Down, jak i innowacyjne kolekcje odzieży termicznej HEATTECH.
Ponadto w rozszerzonej ofercie pojawią się linie dla kobiet, mężczyzn, dzieci oraz niemowląt. Marka zadba też o współprace z uznanymi projektantami, a także z lokalnymi twórcami, co ma uatrakcyjnić asortyment i nadać mu unikalny rys związany z polskim rynkiem.
UNIQLO w Polsce
Marka UNIQLO jest globalnym graczem w segmencie odzieży casual i bazowej, stawiając na prostotę i jakość, które pokochali klienci w Japonii, Europie, Stanach Zjednoczonych czy Australii. Od momentu pojawienia się w Warszawie duże zainteresowanie, a entuzjaści mody doceniali zarówno oryginalne projekty, jak i przystępne ceny.
Pierwszy stały salon Uniqlo w Warszawie powstał został otwarty we wrześniu w warszawskim centrum handlowym Westfield Arkadia. Zajął on powierzchnię blisko 1300 mkw.