Streetwear – wczoraj underground, dziś świadomy wybór, a jutro może mainstream.
Idea zamieniająca się w biznes to początek historii polskiego streetwearu. Młodzi, kreatywni, niesamowicie zdolni projektanci, tworzący kontrę dla unifikacji, naśladownictwa i otaczającej nas szarości stają się coraz bardziej pożądani na międzynarodowych rynkach, dlatego postanowiliśmy stworzyć TOP 10 najlepszych polskich wizytówek streetwerowych, które przekuły swoje idee w wielki sukces!
1. LOCAL HEROES: to brand przemawiający indywidualnym głosem, z którym utożsamiają się setki tysięcy szukający pomysłu na siebie młodzi ludzie. Dzięki tej marce możemy spojrzeć na modę przez różowe okulary. Kolekcje są frywolne, zabawne, nieoczywiste, łamiące konwencje, ale zawsze prezentują wartości, które ściśle opowiadają o Local Heroes i ich odbiorcach. Local Heroes to profesjonalny i konsekwentny brand.
2. YEAH BUNNY: marka , która przede wszystkim ceni sobie oryginalność. Ich zamiłowanie do sztuki, natury i mody tworzy niepowtarzalny urban-style. Unikalne printy, kolory, łączenie wzorów i tendencji wyróżnia ich z tłumu. Yeah Bunny sprawia, że z pozoru banalne rzeczy stają się unikatowe. Brand ma pomysł na siebie i na to co tworzy, dlatego tylko Yeah Bunny mogło wyprodukować koszulkę w mopsy.
3. HAZEL21: najlepszy męski brand streetwearowy na rynku, który stał się wyznacznikiem jakości. Solidna marka, wyczuwająca z dużym wyprzedzeniem nadchodzące trendy. Stawia na młodych ludzi, którzy znają jej wartość. Często łamie konwencje, kolorystykę i wprowadza nowe schematy. Każda męska marka chciałaby być Hazelem!
4. TURBOKOLOR: Top on the top! To historia sama w sobie. Jedna z najstarszych, najbardziej szanowanych i profesjonalnych marek na naszym rynku. Fuzja kultury, sztuki i środowiska przyniosła brandowi ogromną popularność na arenie międzynarodowej. Turbokolor krąży wokół ludzi, tworząc nie tylko dla nich, ale również z nimi.
5. MISBHV: to transfuzja streetwearu z lekką awangardą. Stawiają na niekonwencjonalne kroje oraz materiały. Marka wypracowała sobie tożsamy styl, prezentowany przez większość kolekcji. Modernistyczna estetyka pozwala im dotrzeć do rozmaitego grona odbiorców. MISBHV z każdą kolekcją przedstawia coraz bardziej dojrzały styl, strukturę, modele i tematykę.
Czytaj dalej…