Od poniedziałku 4 maja, zgodnie z rozporządzeniami związanymi ze stopniowym luzowaniem gospodarki, czynne są już wszystkie stacjonarne sklepy CCC, także te w galeriach handlowych. Łącznie – ponad 500 sklepów w Polsce i za granicą. Musimy się przyznać: tęskniliśmy za Wami, Drodzy Przyjaciele CCC! – komunikuje Grupa.
Wraz ze stopniowym zniesieniem obostrzeń, CCC otwiera swoje sklepy stacjonarne – zarówno w Polsce, jak i w Europie. Łącznie ponad 500 salonów: 470 sklepów w kraju oraz 173 za granicą. W I etapie odmrażania gospodarki (od 20 kwietnia) marka otworzyła ponad 130 sklepów w Polsce usytuowanych poza galeriami handlowymi. 4 maja Grupa otworzyła łącznie 470 sklepów (spośród 1219 w całej Europie) w centrach handlowych.
Jak CCC planuje dopasować się do nowej rzeczywistości w centach handlowych? Oczywiście priorytetem dla nas jest zachowanie wszelkich zasad bezpieczeństwa: zarówno dla Klientów, jak i naszych pracowników. Z myślą o tych pierwszych przy wejściach do sklepów znajduje się dozownik z płynem dezynfekującym, dbamy o zalecaną odpowiednią ilość Klientów w sklepie oraz o zachowanie bezpiecznych odległości. Rekomendujemy także płatności bezgotówkowe. Z kolei do dyspozycji pracowników są płyny dezynfekujące, maseczki oraz rękawiczki – podkreślają przedstawiciele Grupy.
Nim handel stacjonarny powróci na dawne tory, CCC postanowiło skupić się na działaniach online, nie tylko zachęcając klientów do zakupów online, a również angażując swoją społeczność i zapewniając im szeroki wachlarz rozrywki – w trakcie domowej izolacji, marka zapoczątkowała akcję #hometimestories: od treningów sportowych live (prowadzonych przez Agatycze czy Olę Kowal), poprzez obowiązkowe porady modowe najlepszych polskich stylistów (m.in. Alicji Werniewicz, Karoliny Limbach), aż do spotkań ze znanymi influencerami (Jessicą Mercedes, Olivią Kijo, WhatAnnaWears, Zosią Ślotałą i wieloma innymi). Nie zapomniano także o najmłodszych: dla nich przygotowaliśmy specjalne kolorowanki, mogli także posłuchać bajek czytanych przez Małgorzatę Kożuchowską (ambasadorkę jednej z marek CCC – Lasocki).
W czasie kwarantanny CCC skupiło się nie tylko na rozrywce, ale i na pomocy w walce z pandemią. Pod hasłem #RazemMożemyWięcej marka przeprowadziła akcję, w której 10 zł z każdej sprzedanej pary butów Lasocki zostało przekazane dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego przy ulicy Koszarowej we Wrocławiu. Kilkanaście tysięcy sztuk ochraniaczy na buty wyprodukowanych na potrzeby Zespołu Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu oraz szpitalom w Legnicy i Zielonej Górze, koszulki i ponad tysiąc par butów podarowanych służbom medycznym z Pogotowia Ratunkowego w Polkowicach, Legnicy i Głogowie to cegiełki, jakie CCC dołożyło do walki z koronawirusem. Do pomocy włączyła się również marka DeeZee (należąca do Grupy Kapitałowej CCC), która przekazała 10.000 maseczek ochronnych dla polskich szpitali zakaźnych.
>>> Przeczytaj również: Jak polskie firmy odzieżowe wspierają walkę z koronowirusem?
CCC nie ustaje w niesieniu pomocy, ruszając jednocześnie z kolejną porcją instagramowych atrakcji, tym razem pod hasłem: #TęskniliśmyZaWami. Ruszyła wielka akcja Let’s Dance With CCC Shoes, w ramach której inluencerzy (m.in. Jessica Mercedes, Joanna Horodyńska czy Julia Wieniawa) rzucają sobie taneczne wyzwania, oczywiście w butach CCC! Co piątek przyjaciół CCC zapraszamy na koncerty na żywo na instagramowym profilu CCC – za nami koncert Bovskiej, przed nami Baranovsky i wielu innych.
Ponadto przygotowaliśmy całe mnóstwo modowych aktywności, z udziałem najlepszych i największych nazwisk z Polski i nie tylko! Pokażemy jak o siebie zadbać w tym trudnym czasie, co powinno się znaleźć w każdej wiosennej garderobie, nie zapomnimy o sporcie. Obserwujcie nasze oficjalne kanały na Instagramie i Facebooku, będzie naprawdę interesująco i udowodnimy Wam, że naprawdę za Wami tęskniliśmy – zachęcają przedstawiciele CCC.