noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
Małgorzata Szumowska, nagradzana reżyserka i scenarzystka, debiutuje w nowej roli, dołączając do grona przyjaciół marki BMW. Ambasadorka łącząc siłę i wrażliwość inspiruje nie tylko na ekranie. W ramach współpracy stawia na elektromobilność i wybiera pierwsze w historii BMW i5.

Małgorzata Szumowska ambasadorką marki BMW

REKLAMA
noSlotData

Małgorzata Szumowska, nagradzana reżyserka i scenarzystka, debiutuje w nowej roli, dołączając do grona przyjaciół marki BMW. Ambasadorka łącząc siłę i wrażliwość inspiruje nie tylko na ekranie. W ramach współpracy stawia na elektromobilność i wybiera pierwsze w historii BMW i5.

Przeczytaj również: Wydawnictwo Arkady przybliży historie Balenciagi i Versace. Nowości w serii o kultowych domach mody

Twórczość Małgorzaty Szumowskiej jest doceniana zarówno wśród polskiej, jak i zagranicznej krytyki, a jej osobowość przyciąga. Wyróżnia ją niezwykła świadomość języka filmowego, dostrzegalna w odwadze i bezkompromisowości prezentowanej na ekranie. Jej obrazy są wyraziste i wnoszą nową jakość do współczesnej kinematografii. Potwierdzają to liczne wyróżnienia na krajowych i międzynarodowych festiwalach filmowych. Już dwukrotnie odebrała Srebrnego Niedźwiedzia podczas Międzynarodowego Festiwalu Filmowego w Berlinie, gdzie docenione zostały „Body/Ciało” oraz „Twarz”. Najnowszy obraz reżyserki „Kobieta z…” miał swoją premierę na Międzynarodowym Festiwalu Filmowym w Wenecji, a w polskich kinach zadebiutuje w 2024 roku.

Profil artystyczny i wartości osobiste reżyserki doskonale korespondują z rolą ambasadorki marki BMW. — Małgorzatę Szumowską już przy pierwszym spotkaniu można określić jako wulkan pozytywnej energii. Jest uosobieniem inspiracji, jaką BMW chce przekazać światu. Mocna osobowość – wielka indywidualność. Definiuje sukces na własnych zasadach, często idąc pod prąd. Jej wybory pozwalają zachować artystyczną niezależność, a determinacja przynosi radość z życia w zgodzie z własnymi wartościami. Spełniona, ale pełna energii, gotowa iść naprzód, realizując zarówno artystyczną, jak i społeczną misję. Odważnie zabiera głos w istotnych kwestiach odsłaniając wrażliwość na otaczający ją świat — mówi Kacper Studencki, Dyrektor Marketingu BMW.

Przeczytaj również: Fenomen marki BIZUU: z poznańskiej pracowni na Olimpiadę w Paryżu

Współpraca z Małgorzatą Szumowską wpisuje się w strategię BMW związaną ze zrównoważoną przyszłością – firma nie tylko chce być jej częścią, ale siłą napędową. Już teraz BMW Group jest światowym liderem jeżeli chodzi o portfolio samochodów klasy premium z napędem elektrycznym – oferuje model zasilany wyłącznie prądem w każdym segmencie rynku. Całość wykorzystywanej przez firmę energii elektrycznej pochodzi ze źródeł odnawialnych, a wszystkie zakłady BMW są neutralne pod względem emisji CO2. BMW opracowało również innowacyjne materiały i wraz z nowym BMW serii 5 po raz pierwszy wprowadziło całkowicie wegańskie wnętrze.

Temat zanieczyszczenia planety dotyczy każdego z nas. Wierzę, że naszymi codziennymi wyborami mamy wpływ i możemy być częścią zmiany. Jest to proces długofalowy, ale każdy, w miarę swoich możliwości, ma w nim swój udział. BMW umożliwia mi jazdę elektrycznym samochodem. To jest przyszłość — mówi Małgorzata Szumowska.

Połączenie sił z Małgorzatą Szumowską potwierdza mocne więzi BMW ze światem  kultury i ponad pięćdziesięcioletnią tradycję globalnego zaangażowania marki w tym obszarze. BMW jako mecenas sztuki aktywnie ją wspiera wspólnie z wiodącymi instytucjami na świecie, jak Tate Modern w Londynie czy opera La Scala w Mediolanie. W Polsce BMW zainicjowało projekt BMW Art Club. Przyszłość to sztuka, koncentrujący się na tych obszarach, w których na styku kultury i technologii rodzą się nowe idee.

Wierzę, że sztuka może zmieniać ludzi. BMW od lat angażuje się w ten obszar wspierając działania artystyczne. Myślę, że to będzie udana podróż – dodaje reżyserka. Małgorzata Szumowska dołącza do grona przyjaciół marki BMW obok piosenkarzy Moniki Brodki i Krzysztofa Zalewskiego, śpiewaka operowego Jakuba Józefa Orlińskiego oraz aktora Macieja Musiałowskiego.

Przeczytaj również: Chanel ponownie rekrutuje w Polsce. Tym razem w nowej lokalizacji

Zdjęcie główne: mat. prasowy

REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Newsletter

FASHION BIZNES