noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Nowa kolekcja świąteczna Łukasza Jemioła. Czym się wyróżnia?

REKLAMA
noSlotData

Łukasz Jemioł cyklicznie wypuszcza świąteczne kolekcje bluz, które zwracają uwagę bożonarodzeniową kolorystyką i przemyślanym przekazem. Tym razem projektant postawił na modele z napisami, wśród których znalazł się jego odświeżony pomysł sprzed lat. Czy znów stanie się hitem?

Łukasz Jemioł o świątecznych bluzach

Jeden z najpopularniejszych polskich projektantów co roku pamięta o tym, by w okresie bożonarodzeniowym przygotować specjalne elementy garderoby dla swoich fanów. Jego świąteczne bluzy cieszą się dużym zainteresowaniem – zarówno wśród osób z show-biznesu, jak i spoza niego. Te projekty kojarzą się z ciepłem i wyjątkową atmosferą. Pozytywne wrażenia dodatkowo potęgują specjalne hasła zamieszczone na bluzach, które motywują, inspirują, a także skłaniają do refleksji. Sukces świątecznych kolekcji Jemioła tkwi bowiem w koncepcji powstania, czyli połączenia ducha inteligentnej mody oraz wartościowego kontekstu.

– Nie lubię banałów. Zrobić podkoszulek z napisem pozbawionym jakiegokolwiek kontekstu to żadna sztuka. Tylko o co w takim T-shircie chodzi? Czytamy książki, chodzimy do teatru… Twórzmy więc inteligentną modę! Uważam, że produkt, który pokazujesz, świadczy nie tylko o tym, jakim jesteś projektantem, ale też jakim jesteś człowiekiem. W jakiej kondycji intelektualnej jesteś i jak się poruszasz po współczesnym świecie. Od projektantów, w tym również od siebie, wymagam więcej niż uszycie sukienki z falbanką

– mówił Łukasz Jemioł kilka lat temu w rozmowie z “Glamour”.

Zobacz także: Pełna kontrastów kolekcja Łukasza Jemioła. Projektant zainspirował się Islandią

Hasła na bożonarodzeniowych projektach

W tym roku Łukasz Jemioł przedstawił dwa projekty świąteczne w bożonarodzeniowej kolorystyce. Jednym z nich jest bluza z haftowanym napisem “Believe in Magic”. Drugim natomiast jest reedycja kultowego już projektu z 2020 roku z hasłem “Family is the best gift”. Dla marki było bowiem bardzo ważne, by w tym roku skupić się wokół wartości więzi rodzinnych i uniwersalnej, bezinteresownej oraz różnorodnej miłości.

Miłość to uczucie bezwarunkowe, które jest zarezerwowane dla każdego! Chcę o tym mówić głośno i zachęcam też innych. Często zapominamy o oczywistych sprawach, a święta są jednym z wielu momentów, kiedy warto to podkreślać

– stwierdził Łukasz Jemioł.

Z tego powodu projektant do świątecznej kampanii zaprosił trzy autentyczne, różne od siebie i kochające się pary. Przed obiektywem Łukasza Bartyzela pozowali Jacek Jelonek i Oliwier Kubiak, Julia Sobczyńska i Judyta Mliczek, a także Pan Leszek i Pani Maria. Poza tym modele – Magdalena Zalejska i Daniel Tracz. Jak czytamy: “Efekty sesji odzwierciedliły więź, która jest najszczerszym przykładem, że święta to magiczny czas, który warto spędzać w gronie bliskich sercu osób”. Kolekcja dostępna jest na stronie internetowej marki i w butiku na ul. Mokotowskiej.

kampania świąteczna Łukasza Jemioła

Przeczytaj również: 5 minut z… Łukaszem Jemiołem. “Myślę, że sukces jest wciąż przede mną”

REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Newsletter

FASHION BIZNES