REKLAMA
Marki Swarovski i SKIMS połączyły siły, tworząc efektowną, pełną blasku gamę biżuterii do ciała, a także bieliznę oraz ubrania.

SWAROVSKI x SKIMS: „Nasza kolekcja to celebracja ciała i silnych, niezależnych kobiet”

REKLAMA

Nowy Jork, 2 listopada 2023, marki Swarovski i SKIMS połączyły siły, tworząc efektowną, pełną blasku gamę biżuterii do ciała, a także bieliznę oraz ubrania. Kolekcja Swarovski x SKIMS, która zadebiutuje na całym świecie 7 listopada 2023, to naturalne spotkanie dwóch kultowych firm. Współpraca ta łączy ekstrawagancję, która jest definicją Swarovskiego z oryginalnością charakterystycznych tkanin SKIMS, dając kolekcję która emanuje wdziękiem i self-empowerment.

Przeczytaj również: Mierzenie ubrań 2.0? Tommy Hilfiger wprowadza innowacyjny program AR

Odkąd dołączyłam do firmy Swarovski, moim marzeniem było stworzenie pierwszej w historii współpracy ze SKIMS, które wspiera sztukę wyrażania siebie”, powiedziała Giovanna Engelbert, dyrektor kreatywna Swarovski. “Nasza kolekcja to celebracja ciała i silnych, niezależnych kobiet, które cenią swoją indywidualność i podchodzą do życia z pewnością siebie i stylem“.

Poprzez to współdziałanie chcemy uczcić kreatywność i wnieść więcej blasku do codziennego ubierania się“, skomentowała Kim Kardashian, współzałożycielka i dyrektor kreatywna SKIMS. “Powstałe elementy są wymarzone i zakochaliśmy się w połączenia kultowych kryształów z moimi ulubionymi elementami SKIMS. Nie możemy się doczekać, aż wszyscy pokochają Swarovski x SKIMS tak bardzo jak ja“.

Przeczytaj również: Lista najbogatszych Polek wg Wprost ujawniona. Wśród nich Dominika Kulczyk i Anna Lewandowska [ranking]

Połączenie się tych dwóch marek zostało pokazane za pomocą serii zdumiewających zdjęć z udziałem Kim Kardashian. Kampania, uwieczniona przez światowej sławy fotografa Mert’a Alas’a, oddaje blask i artyzm, które definiują Swarovski x SKIMS, jednocześnie celebrując indywidualność i pewność siebie.

Swarovski x SKIMS obejmuje kryształową biżuterię do ciała, którą można stylizować na wiele sposobów, a także ubrania, w tym kryształowe body i sukienki, które lśnią luksusowym blaskiem. Biżuteria do ciała Swarovski x SKIMS dostępna jest w różnych rozmiarach i podkreśla kobiecą sylwetkę. Zainspirowane kolekcją biżuterii Millenia, elementy można nakładać warstwowo na lub pod ubraniem i stylizować z pasującymi chokerami, naszyjnikami i bransoletkami, aby uzyskać zdumiewający efekt. Każdy element wykonany ręcznie z drobiazgową precyzją, oferuje wyjątkowe piękno i blask.

Kolekcja ubrań Swarovski x SKIMS jest dostępna w szerokiej gamie zdobionych kryształami sylwetek, które można stylizować dowolnie i nosić na każdą okazję. Stworzona z charakterystycznych dla SKIMS tkanin, które idealnie dopasowują się do ciała, obejmująca projekty, które zostały zaprojektowane z myślą o pewności siebie i komforcie. Ozdobione lśniącymi kryształami, które emanują wdziękiem i blaskiem.

Przeczytaj również: Przypominamy współpracę sprzed lat Lanvin i H&M


O SKIMS

Założona w 2019 roku przez Kim Kardashian i Jensa Grede, SKIMS jest marką zorientowaną na rozwiązania, tworzącą nową jakość bielizny, bielizny nocnej i bielizny modelującej oraz wyznaczającą nowe standardy poprzez dostarczanie kompleksowych propozycji dla każdego typu sylwetki. Od technicznie skonstruowanej bielizny modelującej, która podkreśla krągłości, po bieliznę, która rozciąga się dwukrotnie, celem marki jest konsekwentne wprowadzanie innowacji w odniesieniu do przeszłości i rozwój branży. SKIMS prowadzi sprzedaż bezpośrednio za pośrednictwem swojej strony internetowej (SKIMS.com), a także poprzez wybrane partnerstwa z detalistami, w tym Nordstrom, Saks Fifth Avenue, KaDeWe, Brown Thomas, Selfridges, SSENSE, Net-a-Porter, Lane Crawford, Holt Renfrew i David Jones.

Współprace modowe marki Swarovski

– 128 YEARS OF CREATIVITY- Poprzez swoje twórcze współprace, od 1895 roku Swarovski jest nośnikiem kreatywności i wyrażania siebie, kiedy to założyciel Daniel Swarovski po raz pierwszy udał się do atelier paryskich projektantów mody ze swoimi precyzyjnie ciętymi kryształami w zadziwiających kształtach i kolorach. – Kryształy Swarovski są ozdobą wybieraną przez projektantów mody od ponad wieku. Zmieniają wszystko, czego dotkną, dodając nieodpartego uroku i sprawiając, że ubrania i akcesoria ożywają w najbardziej luksusowy sposób. – Kryształy Swarovskiego odegrały również rolę drugoplanową w niektórych z najbardziej kultowych momentów kultury popularnej, takich jak Marilyn Monroe serenadująca prezydentowi Johnowi F. Kennedy’emu “Happy Birthday” w przezroczystej sukience w kolorze cielistym, lśniącej blaskiem 10 000 kryształów Swarovskiego. Zaprojektowana przez Jeana Louisa była słynnie noszona przez Kim Kardashian na Met Gala w 2022 roku.

O firmie Swarovski

Swarovski tworzy piękne produkty kryształowe o znakomitej jakości i kunsztownym wykonaniu, które przynoszą radość i wysławiają indywidualność. Firma została założona w Austrii w 1895 roku i zajmuje się projektowaniem, wyrobem oraz sprzedażą najlepszych na świecie kryształów, kamieni jubilerskich, w tym Swarovski Created Diamonds i cyrkonii, biżuterii, akcesoriów, a także kryształowych dekoracji i elementów wyposażenia wnętrz. Swarovski Crystal Business ma zasięg globalny z około 2300 sklepami i 6600 punktami sprzedaży w około 150 krajach, zatrudniając ponad 16 600 osób. Wraz ze spółkami siostrzanymi Swarovski Optik (producent sprzętu optycznego) oraz Tyrolit (producent narzędzi do szlifowania) Swarovski Crystal Business tworzy Grupę Swarovski. Częścią dziedzictwa Swarovski jest odpowiedzialny stosunek do ludzi i naszej planety. Dziś spuścizna ta jest ugruntowana w działaniach na rzecz zrównoważonego rozwoju w całym łańcuchu wartości, z naciskiem na innowacje w gospodarce o obiegu zamkniętym oraz wspieranie różnorodności, inkluzji społecznej i wyrażania swojej indywidualności, a także w działalności filantropijnej Fundacji Swarovski, która pomaga organizacjom charytatywnym, wywierając pozytywny wpływ na środowisko i społeczeństwo.

Przeczytaj również: Torebki Chylak – czy warto?

Zdjęcie główne: mat. prasowy

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Newsletter

FASHION BIZNES