noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:1
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:1
(1,0)foreachslotdata->visible_adsense:1
REKLAMA
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:1
Skin&Beauty by Super-pharm pierwsza drogeria

Super-Pharm jak drogeria, Rossmann otwarty 24h. Popularne drogerie rozważają nowe koncepty

REKLAMA
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:1

Znane drogerie coraz chętniej sięgają po innowacje i niestandardowe rozwiązania. Podczas gdy Super-Pharm otworzył właśnie swój innowacyjny beauty concept, Rossmann nieśmiało rozważa wprowadzenie całodobowej witryny sprzedażowej.

Przeczytaj również: Hermès informuje o rekordowej sprzedaży. W podziękowaniu wypłaci pracownikom po 4 tys. EUR premii

Super-Pharm otworzył Beauty Store

Sieć Super-Pharm postanowiła sięgnąć poza obecny model zakupowy, proponując klientom nowy koncept sklepów łączący elementy drogerii i perfumerii. Beauty Store znacznie różni się od dotychczasowych sklepów sieci, oprócz szerokiej gamy kosmetyków, oferując eksperckie doractwo. 

Nowy format Skin&Beauty to 300 metrów kwadratowych przestrzeni, co gwarantuje swobodę zakupową oraz umożliwia dostęp do szerokiej gamy produktów. Znane i lubiane dermokosmetyki z oferty Super-Pharm zostaną uzupełnione o produkty sektora luksusowego. 

W nowym koncepcie zabraknie jednak aptek. Decyzja ta wynika z ograniczeń w prawie farmaceutycznym, co uniemożliwia spółce otwieranie kolejnych łączonych konceptów. Tym samym Super-Pharm postanowił skupić swoją ekspansję wokół rynku premium.  – W sytuacji legislacyjnej, którą mamy – nie możemy otwierać kolejnych placówek z aptekami, a dodatkowo ustawa Apteka dla Aptekarza całkowicie zablokowała nam możliwość otwierania w jakimkolwiek sensownym modelu franczyzy Super-Pharm – podjęliśmy decyzję, że nieco zmieniamy nasze DNA, czyli  model 3w1 czy 4w1, którego apteka zawsze była integralną  częścią i spróbujemy otworzyć nowy koncept, bliższy konceptowi perfumeryjnemu. Koncept premium – powiedziała Monika Kolaszyńska w rozmowie z portalem wiadomoscikosmetyczne.pl

Pierwsza drogeria Skin&Beauty by Super-Pharm, źródło: sadyba.pl

Pierwszą drogerię typu Skin&Beauty by Super-Pharm otwarto w warszawskiej galerii Sadyba Best Mall. Wizualnie koncept znacząco odbiega od znajomych sklepów sieci. Futurystyczny klimat, pastelowe barwy, brak widocznych cenówek czy brak jaskrawego oświetlenia już od wejścia gwarantują ekskluzywne doświadczenia zakupowe. 

Już wkrótce oferta Skin&Beauty by Super-Pharm zostanie rozszerzona. Znajdą się w niej między innymi usługi fryzjerskie, możliwość przeprowadzenia profesjonalnego badania skóry, czy dermokonsultacji. Beauty concept store oferujący w jednym miejscu sprzedaż szerokiej gamy produktów oraz sekcję usługowo-doradczą jest wciąż unikatowym rozwiązaniem na polskim rynku.

Rossmann 24h?

Podczas gdy Super-Pharm chce sięgnąć po segment premium, niemiecka sieć Rossmann zastanawia się, czy nie wyjść na przeciw innym potrzebom klientów. Lider rynku drogerii chce dostarczać swoje produkty bez względu na porę dnia. Podczas styczniowych Dni Innowacji zaprezentował testowy koncept Rossmann Express, który może być dostępny przez całą dobę. Twórcy nowego konceptu określają go mianem witryny samoobsługowej – informuje portal wiadomościhandlowe.pl  Cały koncept miałby przypominać coś na kształt maszyny vendingowej, a nie klasycznego sklepu. Zakupy miałyby być dokonywane przez wybór produktów na ekranie dotykowym, a płatność – wykonywana bezgotówkowo. Rossmann Express posiadałby oczywiście ograniczony asortyment produktowy, biorąc pod uwagę niewielką przestrzeń, jaką miałby zajmować.

fot. Rossmann Polska, źródło: wiadomoscihandlowe.pl

Czy nowy koncept ma szansę stanąć wkrótce na ulicach dużych miast? Przedstawiciele drogerii twierdzą, że na obecną chwilę nie mają tego w planach. Nie oznacza to jednak, że testowe rozwiązanie nie zostanie wprowadzone w życie, by przekonać się o reakcji klientów. – Jako Rossmann śledzimy rozwój nowych technologii. Analizujemy i sprawdzamy najnowsze trendy, rozmawiamy też z dostawcami. Szukamy rozwiązań, które będą służyć klientom. To nasz główny cel. Jeśli jesteśmy przekonani, że dane technologie sprawdzą się w drogeriach, wówczas decydujemy się na ich wprowadzenie, o czym chętnie informujemy klientów – powiedział Jakub Jankowski z Działu Marketingu Rossmann Polska w rozmowie z wiadomoscihandlowe.pl

Przeczytaj również: Platforma z chińskimi produktami z coraz silniejszą pozycją na rynku. Korzysta z niej 15 mln Polaków

REKLAMA
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:1
REKLAMA
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:1
Tagi
(1,0)foreachslotdata->visible_adsense:1
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:1
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:1
REKLAMA
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:1

Newsletter

FASHION BIZNES