noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Studio SO-IL zaprojektowało showroom Versace w Nowym Jorku

REKLAMA
noSlotData

Studio projektowe SO-IL zakończyło prace nad showroomem włoskiego domu mody Versace w Nowym Jorku. Projekt jest o tyle zaskakujący, że uwzględniono w nim możliwość zmiany konceptu. Ruchome kolumny, szafy i lustra można przemieszczać według własnego uznania, tworząc całkowicie odmienny aranż przestrzeni.

Showroom mieści się na dwudziestym piętrze wieżowca, z okien którego rozciąga się piękny widok na Central Park i zajmuje powierzchnię 465 m². Projektanci największą uwagę skupili na jego przestronności i dobrym oświetleniu. Jedną z głównych ról odgrywają tu lustra, które tworzą iluzję większej przestrzeni.

1

2

Nowojorski showroom Versace to dodatkowa przestrzeń, którą zaadaptowała główna kwatera marki. Dlatego poza swoją podstawową funkcją, pełni także rolę sali konferencyjnej oraz miejsca, w którym odbywają się spotkania z pracownikami.

3

5

fot. Andre Herrero / dezeen.com
fot. Andre Herrero / dezeen.com

Każdy z obiektów w tym pomieszczeniu ma unikalną formę rzeźbiarską, która przeczy jego wykorzystaniu. Dzięki temu showroom Versace jest funkcjonalny i niezwykle pomysłowy – poinformował Ilias Papageorgiou, współwłaściciel studia SO-IL.

Przyglądając się minimalizmowi, jaki dominuje w aranżacji tej przestrzeni, odnosimy wrażenie, że to całkiem miła odmiana od włoskiego przepychu, którego fanką jest Donatella. Nieprawdaż?

Autor: Aga Jaroszewska

REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Leave a Comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

REKLAMA
noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Newsletter

FASHION BIZNES