Celebryci sposobem na reklamę. Snoop Dogg na Paris Fashion Week

668
Snoop Dogg na pokazie Etam. Foto: Kristy Sparow/Getty Images

Jeszcze kilka tygodni temu Snoop Dogg występował na wybiegi Philippa Pleina aby dziś powrócić na scenę przy okazji paryskiego tygodnia mody. Raper zaśpiewał na pokazie francuskiego projektanta bielizny Etam.

Zaskoczeni? Powinniśmy się już raczej przyzwyczaić do wszech-widocznej obecności celebrytów przy okazji wydarzeń modowych. Nieustannie mówi się o rodzinie Kardashianów a teraz również o Kanye West i wielu innych zasiadających w pierwszych rzędach gości. Gwiazdy stały się kartą przetargową wielu marek, często ze względów czysto reklamowych. Każdy z muzyków czy gwiazd telewizji ma szerokie grono odbiorców na łamach serwisów społecznościowych. Ich prezencja w kampaniach czy wydarzeniach jest wrzucana na Facebook, Instagram czy Twitter i obiega świat w ciągu sekund. Ale czy na pewno jest spójna z przekazem marki? Co ma wspólnego Snoop Dogg z bielizną?

Autor: Urszula Wiszowata