noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Solar: marka, która podąża za klientkami

REKLAMA
noSlotData

Marka Solar na polskim rynku obecna jest od wielu lat. Miała więc czas, by zapoznać się z gustami i potrzebami Polek, co widać w ich różnorodnej ofercie. Klasyczne fasony, nowoczesne wzory, dobra jakość to elementy, które złożyły się na sukces polskiej firmy i za to przede wszystkim cenią ją kobiety.

Solar z niewielkiego przedsiębiorstwa przerodził się w firmę zatrudniającą prawie 800 osób. Jednak przez te wszystkie lata marka nadal wyznaje te same wartości, do których zaliczają się przede wszystkim rozwój zarówno marki, jak i pracowników. To właśnie osoby stojące za firmą są jej największym powodem do dumy. Ich pasja i zaangażowanie co sezon przekładają się na ubrania, które trafiają do szaf wielu wymagających kobiet.

Polskie modelki zamiast celebrytek

Solar od kilku sezonów zachwyca kampaniami wizerunkowymi, które kreowane są na światowym poziomie. Popularne modelki, oszczędna scenografia, prostota i wyraziste ubrania to estetyka, w której porusza się brand. Ola Rudnicka, Alicja Sekuła i Julia Banaś to polskie topmodelki z międzynarodowym doświadczeniem, które na przestrzeni lat kojarzone są z kampaniami marki. To właśnie na nie stawia Solar, świadomie rezygnując ze współpracy z celebrytkami. Oszczędne, czyste kadry, otoczenie natury i piękne twarze są tłem dla otulających swetrów, zwiewnych sukienek, bawełnianych spodni.

Kolekcja wiosna-lato 2018

Po raz drugi twarzą kolekcji, tym razem na sezon wiosna-lato 2018, została rudowłosa Julia Banaś. Szlachetność urody modelki idealnie współgra z intensywnymi kolorami oraz eleganckim stylem ubrań. Na tle służewskiego toru modelkę sfotografował współpracujący z marką od kilku sezonów Bartek Wieczorek. Agnieszka Ścibior, jedna z najpopularniejszych i najbardziej cenionych stylistek odpowiadała za stylizacje, makijażem zajęła się Marianna Yurkiewicz, a włosami – Michał Bielecki.

>>> Przeczytaj również: Polskie marki i ich propozycje na nadchodzący sezon

Lubimy eksperymenty i odważne rozwiązania, dlatego zdecydowaliśmy się na zestawienie modernistycznych detali z wyrazistą sesją w studio. Nasze zamiłowanie do czystych form i architektury urozmaiciliśmy intensywnym kolorem, na który od lat stawiamy w kolekcjach. Z tą koncepcją idealnie współgra oryginalna uroda Julii Banaś, a z połączenia tych elementów powstała świeża, a przy tym wyrazista i bardzo kobieca kampania – o inspiracjach i samej sesji opowiedziała Aleksandra Danel, Wiceprezes Zarządu Solar Company S.A.

Kolekcja wiosna-lato 2018

Jednak kampania wizerunkowa to nie wszystko, co marka zaproponowała swoim klientkom w tym sezonie. Małgorzata Turczyńska wykonała sesję studyjną. Przed obiektywem fotografki stanęła Julie Borawska, która pojawiała się na wybiegach takich projektantów jak Valentino czy Yohji Yamamoto. Natomiast za lookbook odpowiadał duet: Agnieszka Kulesza i Łukasz Pik, który sfotografowali Bree Naumowiz. Wszystkie trzy sesje złożyły się na spójny koncept, który nęci soczystymi kolorami ubrań i naturalnością modelek.

Każda z nas znajdzie coś dla siebie

Przyglądając się sesjom, na pierwszy rzut oka widzimy, że Solar w tym sezonie postawił na wyraziste kolory i widoczne akcenty. Wiosna według marki ma być radosna, intensywna i odważna. Taka, jak kobiety odwiedzające salony firmy.

Klientki mają więc szansę włączyć do swoich szaf nie tylko klasyczne i eleganckie fasony, ale także mogą wpuścić powiew świeżości do garderoby. Sposób na podróże bez opuszczania rodzinnego miasta? W tym sezonie to możliwe. Florystyczne printy, szale, na których przysiadły ważki, rozłożyste liście palmy na koszulach czy fuksjowe spodnie – to wszystko znajdziemy w najnowszej kolekcji. Jednak tą kolekcją marka nie zrywa ze swoimi uniwersalnymi modelami, za które tak bardzo cenią ją klientki. Bardziej wyraziste modele można zestawić ze stonowanymi częściami garderoby: białymi koszulami, zwiewnymi sukienkami czy płaszczami o klasycznym kroju. Marka kompletuje całą naszą garderobę, stwarzając mnóstwo możliwości na miksowanie zestawów.

Kolekcja wiosna-lato 2018

Poczuj się jak artystka

Koniec z nudą i szarością. Paleta Fashion Colour Trend, czyli ogłoszona przez Instytut Pantone lista najmodniejszych kolorów na nadchodzący sezon, to kilkanaście odcieni, z których marka wybrała te, które znalazły się w kolekcji. Meadowlark, czyli żywy i odważny odcień żółtego czy Cherry Tomato – soczysta czerwień? Nie musisz decydować się na jedno. Marka zachęca do miksowania, łączenia, zabawy wzorem i akcesoriami. Zielenie, fuksja mogą być tonowane przez granat, błękity uzupełniane srebrem i złotem. Dzięki szerokiemu wyborowi, możemy poczuć się jak artystki. Zamiast malować na płótnie, ozdabiamy jednak nasze ciała.

Z duchem czasu

Marka wciąż się rozwija i podąża za swoimi klientkami. Z 2015 roku firma podjęła decyzję o odświeżeniu loga oraz zadbaniu o komfortowe i nowoczesne salony, które sukcesywnie są zmieniane. Teraz klientki, które odwiedzają sklep mogą czuć się jak w salonie na miarę naszych czasów. Minimalistyczna, jasna przestrzeń pozwala wyeksponować to, co najważniejsze, czyli ubrania. Z tym konceptem współgra również logo – oszczędne, oparte jedynie na kontrastowej czerni i bieli jest uniwersalne, a z drugiej strony świeże i subtelne.

Kolekcja wiosna-lato 2018
REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
Tagi

solar

REKLAMA
noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Newsletter

FASHION BIZNES