REKLAMA
Sephora przekaże 100 proc. dochodu ze sprzedaży produktów Rare Beauty w dniu 10 października, na rzecz Rare Impact Fund – funduszu stworzonego w 2020 roku przez założycielkę i kreatorkę marki Rare Beauty, Selenę Gomez.

Sephora zobowiązuje się do przekazania 100 proc. dochodu ze sprzedaży produktów Rare Beauty na rzecz funduszu Rare Impact Fund

REKLAMA

Sephora i Rare Beauty ogłaszają początek kampanii Make a Rare Impact – partnerstwa mającego uczcić Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego, czyli międzynarodowego dnia edukacji w zakresie zdrowia psychicznego, zwiększania świadomości i wsparcia. Sephora przekaże 100 proc. dochodu ze sprzedaży produktów Rare Beauty w dniu 10 października, na rzecz Rare Impact Fund – funduszu stworzonego w 2020 roku przez założycielkę i kreatorkę marki Rare Beauty, Selenę Gomez. Jego celem jest walka ze stygmatyzacją zdrowia psychicznego i ułatwianie młodym ludziom na całym świecie dostępu do usług z zakresu zdrowia psychicznego oraz edukacji. 

Przeczytaj również: Handel w niedzielę 2024 w galeriach handlowych – jakie zmiany? 

Sephora – decyzja o wsparciu Rare Impact Fund

W Sephora wierzymy, że piękno może mieć pozytywny wpływ na zdrowie psychiczne. Podzielamy wartości Rare Beauty takie jak życzliwość i inkluzywność, dlatego marka ta jest dla nas idealnym partnerem podczas Światowego Dnia Zdrowia Psychicznego – powiedziała Deborah Yeh, Global Chief Purpose Officer Sephora. – Chcemy, by branża kosmetyczna była bezpiecznym i przyjaznym miejscem dla wszystkich – jesteśmy dumni z tego, że możemy wykorzystywać naszą globalną markę i sieć, aby wspierać Rare Impact Fund oraz jego misję kształtowania pozytywnego dialogu na temat zdrowia psychicznego – dodała.

Elyse Cohen, Wiceprezes Rare Beauty ds. Wpływu Społecznego i Integracji oraz Prezes Funduszu Rare Impact Fund, powiedziała: „jesteśmy podekscytowani współpracą z Sephorą podczas Światowego Dnia Zdrowia Psychicznego, która będzie miała na celu zebranie znaczących funduszy na rzecz zdrowia psychicznego młodych ludzi. To zasługa naszej niewiarygodnej społeczności i naszych partnerów korporacyjnych, takich jak Sephora, że wspólnie osiągnęliśmy tak wiele. Do tej pory fundusz Rare Impact Fund zdołał wesprzeć 740 000 młodych ludzi, 10 000 nauczycieli i administratorów oraz 367 systemów edukacyjnych, a to dopiero początek. Fundusze zebrane w ramach kampanii Make a Rare Impact zostaną przekazane na bezpośrednią pomoc obecnym i przyszłym beneficjentom funduszu Rare Impact Fund, a także zapewnią młodym ludziom dostęp do zasobów niezbędnych dla ich zdrowia psychicznego”.

Artemis Patrick, Prezes Sephora w Ameryce Północnej, który wcześniej pełnił funkcję Globalnego Dyrektora ds. Merchandisingu i kierował światową premierą marki Rare Beauty, dodał: „jesteśmy dumni, że zbudowaliśmy społeczność marek, które kierują się swoimi wartościami i aktywnie wywierają wpływ na świat, a marka Rare Beauty jest tego najlepszym przykładem. Z okazji Światowego Dnia Zdrowia Psychicznego SEPHORA ma zaszczyt połączyć siły z Seleną i Rare Beauty, aby wesprzeć zmieniającą życie działalność Rare Impact Fund. Serdecznie zapraszamy całą naszą społeczność beauty Sephora, aby pomogła nam w inicjatywie Make a Rare Impact”.

Więcej informacji na temat Rare Impact Funds znajdziesz na stronie: rareimpactfund.org. Maksymalne kwoty wspierające fundusz to 200 tys. euro na terenie krajów europejskich. Maksymalnie 325 tys. AUD/350 tys. NZD w Azji Południowo-Wschodniej, Australii i Nowej Zelandii.

Przeczytaj również: Rynek mody w Polsce w 2024 [prognoza]

O Rare Impact Fund

Fundusz Rare Impact Fund został założony przez Selenę Gomez w ramach jej zaangażowania w walkę o uznanie znaczenia zdrowia psychicznego. Jeden procent dochodu z całkowitej sprzedaży produktów Rare Beauty jest przekazywany na rzecz funduszu Rare Impact Fund. Rare Beauty pozyskuje również dodatkowe fundusze z działalności filantropijnej, od osób prywatnych, partnerów korporacyjnych i społeczności Rare Beauty. Fundusz Rare Impact  Fund wspiera organizacje, które ułatwiają młodym ludziom dostęp do usług z zakresu zdrowia psychicznego na całym świecie. Sponsorem fiskalnym funduszu Rare Impact Fund  jest Hopewell Fund – amerykańska publiczna organizacja charytatywna o statusie 501(c)(3). Aby dowiedzieć się więcej na temat funduszu Rare Impact Fund, odwiedź stronę rareimpactfund.org.

Przeczytaj również: Sezon na płaszcze otwarty! Co warto wiedzieć

O Sephora

Sephora to jeden z globalnych liderów sprzedaży detalicznej w branży luksusowych kosmetyków. Marka Sephora, która zatrudnia 46 tys. pracowników w 35 krajach, łączy klientów i marki kosmetyczne w ramach najbardziej zaufanej i dynamicznej społeczności beauty na świecie. Za pośrednictwem jej globalnej wielokanałowej sieci obejmującej ponad 2700 perfumerii stacjonarnych i kultowych sklepów flagowych, a także platform e-commerce oraz cyfrowych, obsługuje bardzo zaangażowaną społeczność setek milionów fanów piękna,  oferując im spersonalizowane, pełne wrażeń i satysfakcjonujące doświadczenia za każdym razem. Dzięki swojej ofercie obejmującej blisko 300 marek i w tym własną markę Sephora Collection oferuje klientom najbardziej wyjątkową i różnorodną gamę prestiżowych produktów kosmetycznych, dostosowanych do ich indywidualnych potrzeb – od zapachów, po makijaż, pielęgnację włosów, skóry i znacznie więcej, nieustannie na nowo kreując świat prestiżowego piękna.

Od chwili narodzin w 1969 roku w Limoges we Francji, a od 1997 roku w ramach koncernu LVMH,  nie przestaje ona rewolucjonizować sprzedaży detalicznej luksusowych produktów kosmetycznych. Dziś nadal przeciwstawiając się temu, co konwencjonalne, realizując misję zmiany sposobu, w jaki świat postrzega piękno, a także wspierając niepowtarzalność każdego z nas.

Przeczytaj również: Jak planować zakupy modowe na jesień 2023?

Zdjęcie główne: mat. prasowy

REKLAMA
REKLAMA
Tagi
REKLAMA
REKLAMA

Newsletter

FASHION BIZNES