Przenikanie się sportu i codzienności to jedno z głównych źródeł inspiracji nowej kolekcji ubrań 4F×RL9 stworzonej przy współpracy marki 4F z jej ambasadorem, Robertem Lewandowskim. Najnowsza linia została zaprezentowana podczas konferencji prasowej, która odbyła się w poniedziałek, 23 maja w warszawskim 4F Spot. Honorowym gościem spotkania był oczywiście sam król boisk piłkarskich – Robert Lewandowski. Wraz z przedstawicielami 4F opowiedział m.in. o tym, jak powstawała najnowsza kolekcja. Konferencję poprowadził Piotr Kędzierski.
>>> Przeczytaj więcej: Robert Lewandowski nowym ambasadorem marki 4F
Spotkanie rozpoczęło się od dyskusji na temat początków współpracy marki 4F i Roberta Lewandowskiego. Szczególną uwagę zwróciły białe sneakersy, które od zawsze były marzeniem Roberta Lewandowskiego jako kluczowy element planowanej kolekcji.
Od razu na pierwszym spotkaniu z ekipą 4F podczas rozmowy o tym, co mi się podoba, co lubię, powiedziałem „białe buty”. Chciałem, żeby koniecznie znalazły się w mojej kolekcji i nie wyobrażałem sobie, żeby mogło być inaczej – opowiadał Robert Lewandowski.
To prawda. Jeśli ktoś obudzi mnie w środku nocy i spyta, jakie buty lubi Robert, bez zastanowienia powiem „białe” – przytaknęła Monika Czesak, Dyrektor Kreatywna OTCF, która sprawowała opiekę nad przebiegiem procesu projektowego od samego początku współpracy.
Pierwszy model butów 4F×RL9 miał premierę na początku maja. Seria limitowana wyprzedała się w zaledwie kilka godzin. Do każdej z pierwszych 200 par dołączony był autograf Roberta Lewandowskiego. 16 maja do sprzedaży trafił regularny model butów, które dostępne są w kolorach białym i czarnym.
Początki współpracy 4F×RL9
Uczestnicy spotkania opowiedzieli także o początkach współpracy marki i sportowca.
Moim marzeniem zawsze było współpracować z taką osobą jak Robert – mówił Igor Klaja, CEO OTCF.
Dlaczego zdecydowałem się na współpracę właśnie z 4F? Nie chodziło tylko o to, że to polska marka. Ważne było, że to marka, która bardzo dynamicznie się rozwija. To mi pasowało. Poznałem ich ambitne plany, co chcą robić, w którym kierunku podążać. To spowodowało, że „poczułem to”. Chodziło o to, żeby mieć pewność, że idziemy w tym samym kierunku. To właśnie było i jest najważniejsze – dodał Robert Lewandowski.
Z kolei Monika Czesak, Dyrektor Kreatywna OTCF, opowiedziała, jak powstawała kolekcja RL9, nad którą prace rozpoczęły się w czasie pandemii COVID-19.
Pierwszym etapem było stworzenie tożsamości kolekcji Roberta w ramach marki 4F. Oczywiście chcieliśmy, żeby ta kolekcja się wyróżniała. Wypracowaliśmy cechy, które przewijają się przez wszystkie kolekcje Roberta i które pojawiać się będą w każdej z nich. Zaczęliśmy obserwować, jaki Robert ma styl, co lubi. Wypracowaliśmy nową jakość w naszej marce, czyli produkt premium, kolekcję, która przemyca nowe technologie, nowe rozwiązania, nowe kształty – opowiedziała Monika Czesak, Dyrektor Kreatywna OTCF.
Ubrania dla współczesnego wojownika
Najnowsza kolekcja powstała we współpracy 4F i Roberta Lewandowskiego to ponadczasowa odzież sportowa wysokiej jakości, łącząca wygodne ubrania w stylu sportstyle z funkcjonalnością charakterystyczną dla odzieży treningowej. Pod względem kolorystyki w kolekcji pojawia się jeden z najważniejszych kolorów sezonu wiosna-lato 2022 – laurel green, a obecność świeżego odcienia żółci podkreśla jej letni charakter. Także dzianiny i przewiewna, oddychająca bawełna organiczna użyte w nowych ubraniach sprawiają, że będzie to idealny wybór na najcieplejsze miesiące.
>>> Przeczytaj również: Kolekcja 4F x RL9 to eksplozja technologii: do prezentacji linii wykorzystano 3D i AR
Ambitne plany
Tematem spotkania były także plany na przyszłość dotyczące współpracy i marzenia uczestników związane z kolekcją 4F×RL9.
cySky is the limit. Kolekcja RL9 to będzie ikona. Nie tylko Robert przejdzie do historii jako jeden z najlepszych, a dla mnie najlepszy piłkarz na świecie, ale jego kolekcja będzie istnieć. Jestem zaszczycony, że mam okazję pracować z Robertem i moim zespołem – powiedział Igor Klaja.
Mam marzenie, żeby Robert był zadowolony, a równocześnie żeby nasi klienci, użytkownicy tego produktu byli zadowoleni. Chciałbym, żebyśmy robili co roku lepsze kolekcje, żeby były one coraz bardziej techniczne, coraz piękniejsze, coraz lepiej się sprzedawały – dodał.
Moim marzeniem jest, by nasza wspólna kolekcja cieszyła się niesłabnącą popularnością nawet kiedy ja nie będę już aktywnym sportowcem. Chciałbym, aby każda z linii kolekcji RL9 się rozwijała, żeby nasza wspólna marka była gwarancją stylu i jakości i żeby za 10-15 lat dalej była to kolekcja, którą ludzie będą chętnie zakładali na siebie – powiedział Robert Lewandowski.
>>> Przeczytaj również: 4F uruchamia w sklepach strefy Wear_fair. W planach ubraniomaty i wypożyczalnia odzieży sportowej