noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
Richard Dickson - odpowiedzialny za sukces Barbie, z ramienia Mattel, został nowym CEO GAP.

Wskrzesił Barbie. Czy ożywi markę GAP?

REKLAMA
noSlotData

Richard Dickson, prezes i dyrektor operacyjny firmy Mattel, został mianowany nowym CEO GAP Inc. Z producentem zabawek był związany przez ostatnie dwie dekady i to właśnie on stoi za wskrzeszeniem marki Barbie. Czy pomoże amerykańskiemu detaliście odnieść podobny sukces?

Richard Dickson, cytowany w oficjalnym komunikacie, przyznał, że GAP stanowi dla niego portfolio marek znanych z definiowania amerykańskiego stylu. Przyznał jednocześnie, że największą ekscytacją jest dla niego wizja wprowadzenia marki w zupełnie nową erę. Dickson rozpocznie swoją przygodę w GAP 22 sierpnia br. 

Czy uda mu się odrodzić kultowego GAPa? Biorąc pod uwagę jego sukcesy w szeregach Mattel, trudno wątpić w umiejętności Dicksona. Były prezes giganta przemysłu zabawkowego doskonale wie, jak poradzić sobie z podupadającą marką. To on dał drugie życie kultowej Barbie, która po latach regularnych spadków sprzedaży, stała się największą gwiazdą popkultury ostatnich tygodni. 

Dowiedz się więcej: „Barbie” potrafi o siebie zadbać. Pierwszy taki weekend w historii kina

Co warto wiedzieć o nowym CEO GAP Inc.?

Co warto wiedzieć o nowym CEO GAPa? Przede wszystkim – moda nie jest mu obca. Choć ostatnie lata w szeregach Mattel był związany z przemysłem zabawkowym, znaczną część swojej kariery spędził w branży modowej i handlu detalicznym. W latach 2010-2014 pełnił funkcję prezesa i dyrektora generalnego The Jones Group, nadzorując wszystkie aspekty globalnych przedsiębiorstw handlu hurtowego, detalicznego i e-commerce w portfolio firmy obejmującym ponad 25 marek, w tym Nine West, Ralph by Ralph Lauren i Polo Jeans Company. 

Uwadze nie powinien umknąć też fakt, że 55-letni prezes dołączył do zarządu Gap w listopadzie 2022 r. Współpraca marek rozpoczęła się od linii odzieży inspirowanej Barbie. 

Zdjęcie główne: mat. prasowe GAP / gapinc.com

Przeczytaj więcej: Majstersztyk marketingu filmu Barbie. Life in plastic znowu będzie fantastic?

REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
Tagi

barbie

GAP

REKLAMA
noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Newsletter

FASHION BIZNES