Dlaczego to Riccardo Tisci został nowym dyrektorem kreatywnym Burberry?

311
Źródło: GQ.com

W Internecie pojawiło się oficjalne oświadczenie, z którego możemy dowiedzieć się, że Riccardo Tisci został dyrektorem kreatywnym brytyjskiego domu mody Burberry. Projektant zastąpi Christophera Baileya, który po 17 latach zdecydował się opuścić to stanowisko.

Tisci dołącza do brytyjskiej marki po ponad dziesięciu latach pracy jako dyrektor kreatywny w Givenchy. Przypisuje mu się wielkie sukcesy. Dzięki jego mrocznym i zmysłowym kolekcjom udało mu się wskrzesić francuski dom mody. Włoski projektant odszedł z marki 31 stycznia 2017 roku.

>>> Przeczytaj również: ANALIZA: Drony na pokazie D&G. Jak marka luksusowa z sukcesem rozkochuje w sobie millenialsów

Zadaniem Riccardo Tisci będzie tworzenie wszystkich kolekcji dla Burberry. Swoją siedzibę będzie miał w Londynie, a swój pierwszy pokaz dla brytyjskiego domu mody zaprezentuje we wrześniu 2018 roku.

Riccardo jest jednym z najbardziej utalentowanych projektantów naszych czasów. Jego projekty charakteryzują się współczesną elegancją, a umiejętność łączenia wysokiej mody ze streetwearem jest istotna dla współczesnego luksusowego klienta – dla BoF skomentował ten wybór Marco Gobbetti, dyrektor generalny firmy Burberry, który dołączył do firmy 5 lipca 2017 roku.

Mam ogromny szacunek do brytyjskiego dziedzictwa Burberry i jego globalnej atrakcyjności. Jestem podekscytowany potencjałem tej wyjątkowej marki – dodał Tisci. Jestem zaszczycony i cieszę się, że mogę dołączyć do Burberry i ponownie połączyć siły z Marco Gobbetti.

Czytaj dalej