noSlotData
Allegro Partner strategiczny serwisu
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Puma notuje rekordowe wyniki. Dogoni swoich rywali?

REKLAMA
noSlotData

Ostatnie doniesienia pokazują, że ubiegły kwartał był rekordowy dla Pumy zarówno pod względem sprzedaży, jak i zarobków. W pierwszym kwartale 2019 roku niemiecka firma odnotowała przychód wysokości 1,31 miliarda euro. 

Niemiecka marka ma się czym pochwalić. Okazuje się, że mijający kwartał był jej najsilniejszym okresem w historii. Puma zamknęła pierwsze trzy miesiące roku fiskalnego wzrostem zysku netto o 40%, osiągając przy tym 94,4 miliony euro.

Wyniki sprzedaży również mogą przysporzyć niemiecki brand o zadowolenie. W ciągu ostatnich trzech miesięcy firma zanotowała sprzedaż o wartości 1,31 miliardów euro, co stanowi wzrost o 16%.

Największą popularność Puma osiągnęła w Azji, gdzie wyniki wzrosły o 32,5%, osiągając rezultat 401 milionów euro. Z kolei w Ameryce, wyniki podniosły się o 19,8%, do 416,6 milionów euro. Na lokalnym rynku, czyli w Europie, wzrost był umiarkowany i osiągnął 4,3%, dając przy tym rezultat 501,7 milionów euro.

Wzrost we wszystkich regionach i wszystkich działach produktów pokazuje, że nadal robimy postępy. Nawet jeśli mamy jeszcze dziewięć miesięcy i pomimo dużej niepewności na rynku, czujemy się komfortowo, że osiągniemy nasze wytyczne na cały rok – skomentował wyniki Bjørn Gulden, CEO Pumy.

Czy wzrost popularności marki oznacza, że firma ma szansę dogonić swoich największych rywali na rynku?

>>> Zobacz również: Deloitte ujawnia ranking największych marek luksusowych. Kto znalazł się na czele?

REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Newsletter

FASHION BIZNES