Ostatnie doniesienia pokazują, że ubiegły kwartał był rekordowy dla Pumy zarówno pod względem sprzedaży, jak i zarobków. W pierwszym kwartale 2019 roku niemiecka firma odnotowała przychód wysokości 1,31 miliarda euro.
Niemiecka marka ma się czym pochwalić. Okazuje się, że mijający kwartał był jej najsilniejszym okresem w historii. Puma zamknęła pierwsze trzy miesiące roku fiskalnego wzrostem zysku netto o 40%, osiągając przy tym 94,4 miliony euro.
Wyniki sprzedaży również mogą przysporzyć niemiecki brand o zadowolenie. W ciągu ostatnich trzech miesięcy firma zanotowała sprzedaż o wartości 1,31 miliardów euro, co stanowi wzrost o 16%.
Największą popularność Puma osiągnęła w Azji, gdzie wyniki wzrosły o 32,5%, osiągając rezultat 401 milionów euro. Z kolei w Ameryce, wyniki podniosły się o 19,8%, do 416,6 milionów euro. Na lokalnym rynku, czyli w Europie, wzrost był umiarkowany i osiągnął 4,3%, dając przy tym rezultat 501,7 milionów euro.
Wzrost we wszystkich regionach i wszystkich działach produktów pokazuje, że nadal robimy postępy. Nawet jeśli mamy jeszcze dziewięć miesięcy i pomimo dużej niepewności na rynku, czujemy się komfortowo, że osiągniemy nasze wytyczne na cały rok – skomentował wyniki Bjørn Gulden, CEO Pumy.
Czy wzrost popularności marki oznacza, że firma ma szansę dogonić swoich największych rywali na rynku?