Do grona klientów agencji Prêt-à-Porter PR dołączyła kultowa marka kosmetyczna NARS.
Przeczytaj również: CCC zamieni blisko 6 mln akcji imiennych na akcje na okaziciela
NARS klientem Prêt-à-Porter PR. Szczegóły współpracy
Zespół Prêt-à-Porter PR odpowiadał będzie za prowadzenie biura prasowego, media relations, organizację eventów oraz influencer marketing marki NARS. Ze strony agencji za wszelkie działania odpowiadały będą Karolina Łydżba i Petra Kosorić-Kiełczewska.
Przeczytaj również: Timothée Chalamet wystąpił w najnowszej kampanii Chanel
O marce NARS
W 1994 roku kreatywny wizjoner François Nars wprowadził na rynek markę NARS Cosmetics z linią 12 pomadek. Czystość pigmentów i wyobraźnia kolorystyczna stały się podstawą produktów NARS i wciąż przesuwają granice tradycyjnego makijażu. Rewolucyjne podejście NARS jest widoczne w nowoczesnych produktach, śmiałych historiach i wyrazistych kampaniach – wnoszących piękno, styl, imponującą kreatywność oraz nowatorskie myślenie i oferując każdemu nieograniczone możliwości wyrażania siebie. NARS Cosmetics to nie tylko marka, to ruch, który zachęca do kreowania własnej tożsamości w świecie piękna. “Nie powstrzymuj się. Bądź odważny. To zachęca innych do tego samego” — ta dewiza przyświeca marce NARS, która nieustannie inspiruje do odwagi i autentyczności.
Zdjęcie główne: mat. prasowy