noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Kultowa marka nowym klientem agencji Prêt-à-Porter PR

REKLAMA
REKLAMA
noSlotData

Do grona klientów agencji Prêt-à-Porter PR dołączyła kultowa marka kosmetyczna NARS.

Przeczytaj również: CCC zamieni blisko 6 mln akcji imiennych na akcje na okaziciela

NARS klientem Prêt-à-Porter PR. Szczegóły współpracy

Zespół Prêt-à-Porter PR odpowiadał będzie za prowadzenie biura prasowego, media relations, organizację eventów oraz influencer marketing marki NARS. Ze strony agencji za wszelkie działania odpowiadały będą Karolina Łydżba i Petra Kosorić-Kiełczewska.

Przeczytaj również: Timothée Chalamet wystąpił w najnowszej kampanii Chanel

O marce NARS

W 1994 roku kreatywny wizjoner François Nars wprowadził na rynek markę NARS Cosmetics z linią 12 pomadek. Czystość pigmentów i wyobraźnia kolorystyczna stały się podstawą produktów NARS i wciąż przesuwają granice tradycyjnego makijażu. Rewolucyjne podejście NARS jest widoczne w nowoczesnych produktach, śmiałych historiach i wyrazistych kampaniach – wnoszących piękno, styl, imponującą kreatywność oraz nowatorskie myślenie i oferując każdemu nieograniczone możliwości wyrażania siebie. NARS Cosmetics to nie tylko marka, to ruch, który zachęca do kreowania własnej tożsamości w świecie piękna. “Nie powstrzymuj się. Bądź odważny. To zachęca innych do tego samego” — ta dewiza przyświeca marce NARS, która nieustannie inspiruje do odwagi i autentyczności.

Zdjęcie główne: mat. prasowy

REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Newsletter

FASHION BIZNES