Na rynku agencji marketingowych zaczyna rosnąć porządna konkurencja. Stor9_ to biznesowe “dziecko” Lewandowskich, które zaopiekuje się ich wizerunkiem, a z czasem także innych osób publicznych.
Jesteśmy twórcami treści, produkujemy i dostarczamy ekskluzywne historie, które łączą prawdziwy świat ambasadora z fanami i markami. Naszym zadaniem jest stworzenie unikalnych opowieści, które budują pozytywny wizerunek – takie oświadczenie można przeczytać na oficjalnej stronie Stor9_.
Można było się spodziewać, że Lewandowscy wcześniej lub poźniej podejmą decyzję o założeniu własnej agencji. Niezależnie od swej pracy zawodowej, każde z nich perfekcyjnie radzi sobie z zarządzaniem swoim wizerunkiem oraz kanałami w social mediach. Początkowo działania agencji skupione będą na Robercie i Ani, co pozwoli odciążyć ich współpracowników i skoncentrować wszystkie siły na promocji słynnego małżeństwa.
Stor9_ to dla mnie i mojej żony pewnego rodzaju centrala, która z jednej strony ma ułatwić zarządzanie naszymi działaniami o charakterze biznesowym, a z drugiej usprawnić naszą komunikację zewnętrzną, w szczególności tę internetową – mówi Robert Lewandowski.
Jednym z zadań agencji będzie wzmocnienie marki Roberta Lewandowskiego na poziomie międzynarodowym. Dużo czasu poświęcone zostanie także jego żonie, która poprzez swoje działania – trening, odżywianie, zdrowy styl życia – szturmem zdobywa fanów.
Krok ten to doskonała decyzja, która może wiele zmienić na rynku agencji marketingowych. Wiele innych gwiazd i osób publicznych może chcieć przejść pod skrzydła Stor9_. Gdy właścicielami są Lewandowscy, a za sterami agencji stają najlepsi specjaliści do spraw marketingu i PR wybór agencji może być oczywisty.
Autor: Kaśka Michalik