REKLAMA

Popularny producent walizek chce podbić rynki europejskie. W planach duże inwestycje w e-commerce

REKLAMA

Polski producent galanterii skórzanej i walizek chce postawić na sprzedaż online oraz rozwój na rynkach międzynarodowych. Spółka Wittchen zainwestuje 4,5 mln zł na infrastrukturę IT oraz rozwój e-commerce. 

Grupa Wittchen ujawniła plany na drugie półrocze 2023. Zgodnie z najnowszym raportem spółki, 11 mln zł zostanie przeznaczone na wyposażenie nowych salonów i modernizację obecnych. Kolejnym celem będzie rozwój infrastruktury IT oraz praca nad platformą e-commerce, na co Wittchen planuje zainwestować 4,5 mln zł. 

Polski producent podał, że realizacja kolejnych inwestycji będzie możliwa poprzez zwiększenie sprzedaży zagranicznej, gdzie generuje wyższą marżę. Nie bez znaczenia pozostaje również zwiększenie wolumenu sprzedaży przez własne sklepy online oraz rozszerzenie współpracy z platformami typu marketplace.

Obecnie kanał online odpowiada za ok. 52 proc. przychodów Spółki. W pierwszym kwartale 2023 Grupa ze sprzedaży online Grupa osiągnęła przychód wysokości 49,9 mln zł, co oznaczało ok. 55 proc. wzrost rdr.

Wittchen duże nadzieje wiąże z rozwojem na rynkach międzynarodowych. W pierwszym kwartale 2023 roku spółka otworzyła punkt sprzedaży detalicznej w Pradze. W kolejnych miesiącach Wittchen planuje otworzyć własne salony w Niemczech i w Rumunii. Spółka planuje również rozwój platformy e-commerce dostępnej na rynki Słowacji i Austrii. W planach jest również wybudowanie nowego centrum logistycznego. 

Więcej na temat imponujących wzrostów polskiej spółki przeczytasz w artykule: Wittchen ze świetnymi wynikami. Przychody wzrosły o 50 proc.

Zdjęcie główne: mat. prasowe Wittchen

REKLAMA
REKLAMA
Tagi
REKLAMA
REKLAMA

Newsletter

FASHION BIZNES