REKLAMA

POP UP GRUPA wesprze strategicznie markę BOHOBOCO

REKLAMA
REKLAMA

POP UP GRUPA rozpoczęła współpracę z BOHOBOCO. Zadaniem kolektywu jest opracowanie długofalowej strategii marki i strategii komunikacji marki biorąc pod uwagę plany ekspansji brandu na rynki zagraniczne. POP UP GRUPA jest też odpowiedzialna za strategię komunikacji wizualnej i strategię produktu w sezonie FW18.

Pierwsze efekty współpracy POP UP GRUPY z BOHOBOCO zobaczymy już 25 sierpnia w kolekcji otwierającej sezon FW18.

Po stronie klienta projekt koordynuje Michał Gilbert Lach – CEO i dyrektor kreatywny marki. Ze strony POP UP GRUPY nad projektem pracują Olka Kaźmierczak (strategia marki i komunikacji), Agnieszka Polkowska (strategia produktu) i Kaja Dobrzańska (strategia komunikacji wizualnej).

>>> Zobacz również: Komfortowy konsumpcjonizm. Jak współczesny styl życia kształtuje trendy w modzie?

Bohoboco to koncept modowy stworzony przez duet polskich projektantów – Michała Gilberta Lach i Kamila Owczarka. Obecnie posiada pięć butików w czterech miastach w Polsce.

POP UP GRUPA to pierwszy w Polsce kolektyw strategiczno-kreatywny, który kompleksowo rozwija marki w branży mody pracując z nimi nad strategiami biznesowymi, strategiami marki i komunikacji, strategiami digital, strukturą asortymentu oraz Art&Creative Direction sezonowych kampanii.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Newsletter

FASHION BIZNES