noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

PODSUMOWANIE TYGODNIA

REKLAMA
noSlotData

Minionego tygodnia najwięcej uwagi poświeciliśmy MET Gali, czyli imprezie organizowanej przez Annę Wintour na rzecz muzeum sztuki. Pierwsza niedziela maja ściąga każdego roku na czerwony dywan gwiazdy popkultury, muzyki i filmu. Tematem przewodnim tegorocznej wystawy była moda i technologia. Wszystko za sprawą Andrew Boltona, dyrektora Metropolitan Museum oraz Jonathana Ive, reprezentującego firmę Apple. Obaj panowie byli zgodni co do tego, w jaki sposób człowiek przenika się z techniką, a haute couture ready-to-wear. Kto nas zaskoczył tego wieczoru? Dowiecie się TUTAJ.

Gucci gościnnie na Net-A-Porter

Gucci Wiosna 2016. Fot. Gucci.com
Gucci Wiosna 2016. Fot. Gucci.com

Od kiedy Alessandro Michele przejął stery domu mody Gucci, niejedna fashionistka oddałaby wiele za choć jedną rzecz z jego kolekcji. Już niedługo będzie miała okazję to zrobić, ponieważ jak donosi “WWD”, najnowsza kolekcja kapsułowa będzie dostępna już 12 maja na platformie sprzedażowej Net-A-Porter. Na liście znajdzie się 20 produktów. Gotowi na zakupy?

Pokaz Chanel Resort w rytmie cha-chy na Kubie

Wtorkowa noc na El Paseo del Prado na Hawanie była co najmniej gorąca. Ale nie ze względu na klimat, ale atmosferę, jaką wywołał pokaz Chanel Resort. Lokalizacja nie była przypadkowa, na placu, na którym odbył się pokaz stoją posągi czterech lwów, symboli związanych z domem mody Chanel.

Emmanuel Gintzburger zastąpi Jonathana Akeroyda, oświadczył Kering i szefostwo domu mody Alexandra McQueena. Akeyord postanowił realizować inne plany i marzenia po 12 latach pracy jako prezes firmy.

Gintzburger ma 17-letnie doświadczenie w branży luksusowej, między innymi w roli dyrektora do spraw sprzedaży w Yves Saint Laurent, pracował również dla Louis Vuitton, Lanvin, Sephory i Dannone. Nowy prezes dołączy do grupy Kering już 9 maja.

Farfetch uzyskuje fundusze w wysokości 110 milionów dolarów

Platforma sprzedażowa Farfetch uzyskuje od inwestorów dofinansowanie warte 110 milionów dolarów. Środki pochodzą od (między innymi) francuskiego funduszu Eurazeo, inwestora w takich firmach jak Moncler czy Desigual. To druga runda zgromadzonych środków przez Farfetch. W marcu ubiegłego roku platformie udało się pozyskać 86 milionów dolarów na rozwój.

Środki mają być wykorzystane na rozwój platformy przede wszystkim w Azji, czyli na drugim największym rynku zbytu e-commerce. Londyński start-up prężnie się rozwija, na początku tego roku wprowadził asortyment dla dzieci i kosmetyki. W marcu tego roku pisaliśmy o tym, że Manolo Blahnik jako pierwszy projektant segmentu luksusowego otworzył butik na stronie Farfetch Black&White.

Triumph kontynuuje bajkową opowieść w kampanii Magic Boost (wideo)

W kwietniu rozpoczęła się kampania marki Triumph, promująca bieliznę z kolekcji Magic Boost. To kontynuacja animowanej historii, w której występuje modelka Hannah Ferguson oraz jej przyjaciółki.

Główna bohaterka nowej reklamy wkracza w okres macierzyństwa. Ogarnia ją strach przed nieznanym dotychczas etapem życia. Hannah i przyjaciółki ponownie znajdują ideał dzięki pomocy dobrej wróżki brafitterki. Kampania prowadzona jest w telewizji, prasie oraz w internecie. W ogólnopolskich, tematycznych oraz kobiecych stacjach telewizyjnych emitowany będzie 30-sekundowy spot.

https://youtu.be/yg594-uO8OI

Jakie wydarzenia branżowe czekają na Was w nadchodzącym tygodniu? Oto nasza podpowiedź:

Więcej znajdziecie w naszym ‚Kalendarzu Wydarzeń’: www.fashionbiznes.pl/kalendarz-wydarzen.

Codziennie zapraszamy Was także do naszej Prasówki. Dzięki niej możecie na bieżąco śledzić najważniejsze wydarzenia w branży. Oto najciekawsze tytuły minionego tygodnia:

Warto śledzić nas także na kanałach mediów społecznościowych:

Autor: Urszula Wiszowata

REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Leave a Comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

REKLAMA
noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Newsletter

FASHION BIZNES