REKLAMA

PODSUMOWANIE TYGODNIA

REKLAMA

Fashion Week Poland żegna się ze światem. Ta wiadomość była szokiem, ale też poniekąd ulgą. 

Projektowi Grupy Kreatywnej Moda Forte już od dawna wróżono koniec. Wszystko zaczęło się od problemów finansowych, a te nawarstwiały się coraz bardziej z sezonu na sezon. Organizatorzy obiecywali spłatę należności przy następnej edycji. Jednak, jak czytamy z rożnych oświadczeń pokrzywdzonych w sporze, były to na ogół słowa bez pokrycia. Na początku ubiegłego tygodnia do Moda Forte przysłane zostały dokumenty informujące o rozwiązaniu przez władze miasta umowy o współpracę przy organizacji fashion weeka. Nie zapominajmy jednak, że łódzka impreza to nie tylko jej organizatorzy, ale przede wszystkim projektanci. Przez ostatnie kilka lat na deskach Fashion Philosophy stawiali pierwsze kroki Jarosław Ewert, Kas Kryst, Herzlich Willkommen, Paulina Plizga, Rina Cossak czy Jakub Pieczarkowski. Na wybiegach Designer Avenue oglądać można było kolekcje najważniejszych polskich kreatorów mody: Joanny Klimas, Łukasza Jemioła, duetu MMC, Michała Szulca, Bohoboco oraz Ewy Minge. Pełną historię wydarzeń polskiego fashion weeka możecie znaleźć w artykule naszej redaktorki Eli Baron: Dzieje polskiego fashion weeka. Co doprowadziło do końca tej imprezy? A tymczasem zapraszamy na dawkę informacji z Polski i ze świata w naszym podsumowaniu mijającego tygodnia.

Pokaz Evy Minge jak zwykle zaskoczył szaleństwem kolorów

Pozostając w temacie Fashion Philosophy nie możemy nie wspomnieć o najnowszych kolekcjach Evy Minge. Projektantka przygotowała nie jedną, ale dwie niespodzianki: pokaz linii Eva Minge i Femestage. Kolekcja na lato 2017 jest bardzo energetyczna, wyrazista, mocno zarysowana. Nie zabrakło w niej również nutki romantyzmu. To specjalny ukłon w kierunku moich klientek, które czekały na wyższą elegancję z kreacją i szaleństwem Evy Minge – poinformowała projektantka.

Dzień później, czyli 22 kwietnia Eva Minge pokazała kolekcję AW 2016 Femestage. W kolekcji znajdziemy nowoczesne wzory, czyste formy i wysokiej jakości tkaniny. Paleta barw oparta jest na kolorach ziemi. Jest dużo bieli, czerni, szarości i delikatnych brązów. Nie zabrakło jednak mocniejszych akcentów – koloru limonki, kobaltu i strażackiej czerwieni. Swoje miejsce, jak zawsze znalazły oryginalne printy.

Otwarcie Concept Store YES w Warszawie 

Na jednej z popularniejszych ulic stolicy otworzył się Concept Store YES – miejsce, które przyciąga i uwodzi. Inaugurację uświetniła wystawa zdjęć z Kalendarza YES 2016, autorstwa Agaty Pospieszyńskiej, którego twarzą została modelka Alicja Tubilewicz. Z okazji otwarcia warszawskiego concept store niezwykłym blaskiem zalśnił również 5-karatowy pierścionek Metropolitan z wyjątkowym Diamentem Idealnym YES®.

Concept Store YES mieści się w zabytkowej kamienicy Rodryga Mroczkowskiego, budynku o ponad stuletniej historii. Projekt wnętrza to pomysł biura Wierszyłłowski i Projektanci, doskonale łączący klimat domowej przestrzeni i ekskluzywnego salonu z wyjątkową biżuterią. Odwiedzający będą mogli nabyć inspirujące albumy poświęcone dizajnowi, modzie czy sztuce złotniczej, a także obejrzeć zdjęcia ze wszystkich sesji do Kalendarza YES.

Premiera kosmetyków NOVA

W czwartek 28 kwietnia gwiazdy i osobistości ze świata kultury zgromadziły się w Nowym Showroomie na Warszawskim Powiślu, aby zapoznać się z najnowszą linią kosmetyków marki NOVA. Śniadanie prasowe poprowadzili Conrado Moreno i ambasadorka marki, Katarzyna Krzeszowska.

Nie da się ukryć, że zaprezentowane produkty powstały z wielkiej życiowej pasji jej twórców i przynoszą autentyczne zadowolenie kobiet z ich stosowania, co przy licznych świadkach potwierdziły znane z ekranów tv: Anna Powierza, Anna Kerth, Anna Samusionek, Małgorzata Pieczyńska, Aleksandra Mikołajczyk, Dorota Czaja, Agata Załęcka, Małgorzata Ohme oraz Miss Polski 2012, Katarzyna Krzeszowska. Była też okazja do zapoznania się z nowymi produktami, które marka Nova Kosmetyki wprowadziła do znanych i nagradzanych już serii Go Argan i Go Cranberry.

Testowaniu kosmetyków nie było końca, zachwytom także. I dobrze, bo jak mówi przysłowie: cudze chwalicie, swego nie znacie, warto pochylić się nad rodzimą produkcją, powstałą  z ogromnej wiedzy, doświadczenia oraz miłości do piękna i zadowolenia kobiet (a od wczoraj także dzieci). Mężczyźni muszą poczekać na swoją kolej do września, bowiem wtedy marka wprowadzi na rynek serię dla panów. Póki co zapraszamy na stronę: novakosmetyki.pl.

Art&Fashion Festival z Damosferą – kapelusze wracają do łask 

Młode dziewczyny są coraz bardziej odważne i nie boją się zakładać coraz odważniejszych nakryć głowy. W światowym kapelusznictwie króluje teraz oversize i dużo kolorów. Im bardziej szalone nakrycie głowy, tym lepiej – mówi Marta Ruta, znana projektantka nakryć głowy.

II Warszawski Dzień Kapelusza odbył się podczas Art&Fashion Festival z Damosferą. Znani projektanci, fantastyczne nakrycia głowy i tłumy gości. To wydarzenie potwierdziło, że noszenie kapeluszy jest trendy.

David Woliński x MAGNUM

W tym roku podczas eventu, który odbył się w Ufficio Primo, nowości z linii Magnum Double w swojej interpretacji przedstawił Dawid Woliński. Suknię wieczoru zaprezentowała Hania Juzoń. Impreza Magnum co roku gromadzi rzeszę gwiazd i osobistości świata mediów. Wśród zaproszonych w tym roku gości znaleźli się między innymi: Anna Mucha, Małgorzata Socha, Joanna Krupa, Maja Sablewska, Jessica Mercedes, Kasia Sokołowska, duet Bohoboco, a także Paprocki i Brzozowski. 

A co jeszcze wydarzyło się w świecie mody w mijającym tygodniu? Kate Middleton stała się gwiazdą brytyjskiego magazynu “Vogue“. Wyjątkowa postać na wyjątkową okazję. PUMA podzieliła się informacjami o 4% zyskach firmy za pierwszy kwartał tego roku, podczas gdy polskie spółki odnotowały spadki. Dlaczego? Czytaj raport finansowy. Już w najbliższy poniedziałek będzie miała miejsca coroczna impreza MET Gala. Całość wydarzenia będzie można oglądać na Instagramie. Okazuje się, że zainteresowanie contentem video na tej platformie wzrosło o 40% w ciągu zaledwie 6 miesięcy.

Elton John i Lady Gaga, fot. materiały prasowe Macy's
Elton John i Lady Gaga, fot. materiały prasowe Macy’s

Lady Gaga i Elton John stworzyli limitowaną kolekcję ubrań w szczytnym celu

Lady Gaga i Elton John to artyści znani nie tylko ze swoich dorobków muzycznych, ale również z prywatnych poglądów i czynnego udzielania się w istotnych sprawach społecznych. Muzycy, którzy podczas ostatniej ceremonii rozdania nagród Grammy wystąpili razem na scenie, teraz spotkali się w zupełnie innym entourage’u. Jakim? Więcej szczegółów TUTAJ.

Jakie wydarzenia branżowe czekają na Was w nadchodzącym tygodniu? Oto nasza podpowiedź:

Więcej znajdziecie w naszym ‘Kalendarzu Wydarzeń’: www.fashionbiznes.pl/kalendarz-wydarzen.

Codziennie zapraszamy Was także do naszej Prasówki. Dzięki niej możecie na bieżąco śledzić najważniejsze wydarzenia w branży. Oto najciekawsze tytuły minionego tygodnia:

Warto śledzić nas także na kanałach mediów społecznościowych:

Autor: Urszula Wiszowata

REKLAMA
REKLAMA

Leave a Comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

REKLAMA
REKLAMA

Newsletter

FASHION BIZNES