Połączenie praw kobiet, środowiska LGBTQIA, mody i inspirujących rozmówców walczących o lepszy świat to przepis na idealny podcast. Jednak to nie wszystko, “Harper’s Bazaar” oprócz wpasowania się w obecne trendy, zdecydował się na Olivię Wilde jako prowadzącą. Aktorka podróżowała po całych Stanach, aby spotkać się z aktywistami, którzy mówią to, na co inni nie mają odwagi. Prawda, bunt, moralność i polityka to tylko niektóre ze słów odpowiadających klimatowi tych rozmów.
To nasza szansa, aby zapoznać wielbicieli podcastów z zaangażowaniem magazynu w sprawy kobiet. Możemy zyskać zupełnie nową publiczność – mówi Olivia Fleming, redaktor działu digital. W podcastach póki co nie ma żadnych reklam. Jest to ciekawe, ponieważ na przestrzeni ostatnich lat, ten sektor był przepełniony działaniami marketingowymi. Szacuje się, że sprzedaż podcastów będzie rosła o ponad 20 procent w porównaniu z rokiem ubiegłym, a magazyn ma nadzieję, że nowa publiczność szybko się „zaklimatyzuje”. Tytuł ma podobno plan, aby zachęcić dwóch dużych reklamodawców w nowym sezonie, ale szczegóły nie są znane. Jak dotychczas podcast jest planowany na dwa sezony rocznie, więc okazji do zarobienia na reklamach jest wiele.

Dodatkowo co sezon osoba prowadząca ma się zmieniać, ale temat pozostanie ten sam. Na Spotify znajdziecie już dwa odcinki. Jeden to rozmowa z Sarah Weddington, prawniczką, która wygrała przełomową sprawę z 1973 roku o legalizacji aborcji oraz nową prezes Planned Parenthood. Drugi odcinek porusza temat feminizmu i praw obywatelskich w USA. Usiądźcie, posłuchajcie i sami oceńcie czy podcast ma szansę na sukces.