“Wiele osób uważa markowe produkty za wyznacznik statusu materialnego. Już nie stan konta, a luksusowe marki świadczą o dobrobycie. Drogie torebki, zegarki, ubrania od projektantów – jest się w czym pokazać. Problem zaczyna się, gdy to samo logo pojawia się u wielu osób (…) – Przez wielu bogatych Chińczyków Louis Vuitton uważany jest za “markę dla sekretarek”. Vuitton stał się po prostu zbyt zwyczajny.”
Rambourg stworzył piramidę marek, aby pokazać, jak waha się ich wartość i pożądanie pod względem dostępności. – Business Insider
[button color=”” size=”large” type=”” target=”_blank” link=”https://businessinsider.com.pl/lifestyle/luksus/ktore-marki-sa-najbardziej-luksusowe-hierarchia/n0tb0v3?utm_source=fb&utm_medium=social&utm_campaign=fb_bi&fbclid=IwAR1d6-aZYMBkambAhDId-DvQUN8qAJl9s_EXPQeqXBnT3coiwQh5_uKIfOc”]CZYTAJ WIĘCEJ[/button]