Napędza do działania i pozwala nam wyrazić siebie – pasja. W czasach, gdy młodzi ludzie często odczuwają presję społeczną i oczekiwania dotyczące kariery czy sukcesu… To właśnie pasje stanowią niezastąpioną oazę, w której mogą odnaleźć własny głos i wyrazić siebie. I właśnie do tego zachęca Garnier Fructis dzięki wyjątkowej kampanii „UWOLNIJ SWOJĄ MOC”. Wspólnie z ambasadorami: Dawidem Kwiatkowskim, Karoliną Erdmann i Karoliną Marczak, inspirując i zachęcając do odkrywania swoich zainteresowań.
Przeczytaj również: Rynek mody w Polsce w 2024 [prognoza]
Zainspiruj się z Garnier Fructis
W dynamicznym świecie młodego pokolenia, poszukiwanie pasji stało się jednym z kluczowych elementów samorozwoju i szczęścia. Muzyka, wellbeing oraz sport to obszary, które nie tylko są niezwykle popularne, ale dostarczają też radości i spełnienia, oraz umożliwiają budowanie równowagi w codziennym życiu. Ambasadorzy kampanii „UWOLNIJ SWOJĄ MOC”, którzy są żywym przykładem na to, że upór, pasja i zaangażowanie to klucz do sukcesu. Każdy z nich miał moc do tego, by pracować nad swoją pasją, a w konsekwencji osiągnąć sukces.
Dawid Kwiatkowski – amabasador
Artysta, któremu muzyka towarzyszy od najmłodszych lat, Dawid Kwiatkowski, czerpie energie od fanów, a w swojej muzyce podaje ją dalej. Tej mocy nie da się zatrzymać. Muzyka, fani i team, który pomaga w zadbaniu o sceniczny image, sprawiają, że zawsze daje z siebie 100%. Dzięki Fructis Grow Strong Orange, który przywraca włosom siłę, ogranicza ich wypadanie oraz dodaje im witalności i blasku, podczas koncertów czuje się pewnie i uwalnia swoją moc.
Przeczytaj również: Ile kosztują dobre czerwone szpilki?
Karolina Erdmann – ambasadorka
Karolina Erdmann, która wie, że aby osiągać swoje cele i realizować pasje niezbędna jest moc do działania. A tę czerpie z połączenia: mocnych włosów dających pewność siebie i jogi, przywracającej spokój ducha. Założycielka Yoga Beat Studio wspólnie z Garnier Fructis Hair Food Banana dba o wewnętrzny spokój jak i zewnętrzne piękno w zgodzie z naturą. Kremowa formuła produktu, wzbogacona substancjami odżywczymi i ekstraktem z banana z Kostaryki, ma dobroczynny wpływ na włosy, sprawiając, że stają się bardziej miękkie, błyszczące i łatwe w rozczesywaniu, a egzotyczny i bardzo subtelny zapach utrzymuje się na włosach przez wiele godzin. Garnier Fructis Hair Food Banana, przeznaczony dla bardzo suchych, wymagających odżywienia i specjalnej pielęgnacji, szorstkich i pozbawionych blasku włosów.
Karolina Marczak – ambasadorka
Moc fal i adrenalina. To właśnie napędza Karolinę Marczak i sprawia, że nie zatrzymuje się w drodze do realizacji swoich marzeń. Jak sama podkreśla, surfing to nie tylko jej pasja – to pomysł na życie. Oczywiście w życiu i w sporcie różnie bywa – raz jesteś na fali, raz pod falą. Mistrzyni Polski w surfingu wybiera Krem Garnier Fructis Goodbye Damage 10w1, który dzięki swojej formule niewymagającej spłukiwania idealnie nadaje się do codziennego, szybkiego stosowania. Fructis Goodbye Damage 10w1 odbuduje powierzchnię włosa oraz uzupełnia jego ubytki spowodowane stylizacją. Produkt ten idealnie sprawdzi się jako krem bez spłukiwania po całym dniu na plaży. Połączenie ekstraktu z amli oraz płynnej keratyny roślinnej skutecznie odbudowuje strukturę nawet bardzo zniszczonych włosów.
O Garnier
Od 1940 roku Garnier oferuje skuteczne i innowacyjne produkty do pielęgnacji włosów i twarzy. Marka słynie z połączenia hojności natury – owoców, nasion, pączków i kwiatów – z przynoszącą efekty pielęgnacją skóry i włosów. Aktywne składniki są wydobywane dzięki wnikliwym badaniom i rozwiązaniom technologicznym, które biorą to, co najlepsze z sił i możliwości natury. Garnier od lat działa w imię piękna zarówno naszego, jak i planety. Zielone Zobowiązania Garnier to początek podróży w stronę zrównoważonej, zielonej przyszłości. Na poczet której Garnier działa w ramach: solidarnego pozyskiwania surowców, ulepszenia biodegradowalności formuł, tworzenia opakowań z recyklingu i do recyklingu oraz pozyskiwania energii elektrycznej z odnawialnych źródeł energii wykorzystywanej w zakładach przemysłowych. Wszystkie produkty Garnier posiadają Certyfikat Cruelty Free w ramach programu Leaping Bunny.
Przeczytaj również: Jak planować zakupy modowe jesienią 2023?
Zdjęcie główne: mat. prasowy