SPONSOR SERWISU
(2,1)foreachslotdata->visible_adsense:0(2,1)foreachslotdata->visible_adsense:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
Kolekcja Rabanne H&M

H&M x Rabanne: nowa topowa współpraca

noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0

2 października H&M i Rabanne świętowali nadchodzącą współpracę wraz z długą listą znamienitych osobistości z branży w legendarnym paryskim klubie nocnym Le Silencio.

Rabanne H&M: zapowiedź kolekcji

Pionier francuskiej sceny mody od czasu, gdy założyciel domu Paco Rabanne zaprezentował swoje przełomowe kreacje w latach 60. XX wieku. Dziś firma Rabanne jest równie znana ze swoich niewymuszonych propozycji garderoby pod kierownictwem dyrektora kreatywnego Julien Dossena.

Podczas wydarzenia po raz pierwszy zaprezentowano kolekcję Rabanne H&M, która obejmuje odzież damską, męską i akcesoria, a także artykuły wyposażenia wnętrz.

W wydarzeniu wzięli udział Cher, Elle Fanning, Peggy Gou, Robyn, Irina Shayk, Iris Law, Alton Mason, Jared Leto, Damson Idris, Leonie Hanne, Ashley Graham, Tina Kunakey i wielu innych, którzy mieli na sobie kluczowe kreacje z energetycznej kolekcji Rabanne H&M.

Cher w kolekcji Rabanne H&M (fot. materiały prasowe)

Wydarzenie rozpoczęło się występem szwedzkiej artystki Robyn. Dalszą celebrację kolekcji wspierała muzycznie koreańska DJ-ka i producentka Peggy Gou. Amerykańska piosenkarka i aktorka Cher wystąpiła w roli gościa specjalnego.

„Rabanne zawsze była radosną marką, a to wydarzenie uchwyciło zabawny nastrój kolekcji Rabanne H&M. Zawsze chcę, żeby ludzie czuli się wyzwoleni, nosząc nasze ubrania, więc wspaniale było widzieć gości dobrze się bawiących i akceptujących hedonistycznego ducha kolekcji.” – mówi Julien Dossena, dyrektor kreatywny w Rabanne.

„Gdzie lepiej zaprezentować kolekcję stworzoną z myślą o pełnym parkiecie, niż w kultowym klubie nocnym? Z radością zaprezentowaliśmy w Paryżu współpracę Rabanne H&M, podczas której nasi goście odkryli potencjał tej wszechstronnej kolekcji, która zapiera dech w piersiach.” – mówi Ann-Sofie Johansson, head of design womenswear and creative advisor H&M.

Jared Leto w kolekcji Rabanne H&M (fot. materiały prasowe)

Kolekcja pojawi się w sprzedaży w wybranych sklepach stacjonarnych oraz na hm.com 9 listopada.

Zdjęcie główne: materiały prasowe

noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
(2,1)foreachslotdata->visible_adsense:0(2,1)foreachslotdata->visible_adsense:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0

Newsletter

FASHION BIZNES