Nowe kosmetyki od FENTY Skin w odsprzedaży za 450 dolarów!

Odkąd Rihanna po latach wyczekiwań potwierdziła swój powrót na scenę muzyczną, nazwisko gwiazdy nie schodzi z ust opinii publicznej. Dzieje się tak nie tylko za sprawą nagrywanej dziewiątej płyty, ale także przez nowy produkt kosmetyczny. Fenty Skin debiutuje z trzema nowymi produktami do pielęgnacji skóry, które wyprzedały się na pniu i krążą w sieci z 600% przebitką.

Aukcje eBay szybsze od sklepu Fenty

Fenty Beauty w niespełna trzy lata zebrało grono stałych klientek i liczne oceny blogerów w sieci. Premiera najnowszej kolekcji Fenty Skin – STAR’Rmiała miejsce w piątek 31 lipca i jak donosi CosmeticBusiness.com już na kilka dni przed startem sprzedaży amerykański Ebay był rozgrzany do czerwoności. W sieci pojawiły się aukcje, na których produkty sygnowane nazwiskiem Rihanny były odsprzedawane z ponad 600% przebitką. Pojedyncze produkt są w cenie mniej więcej $25 dolarów a zestaw $75.

https://www.instagram.com/p/CDKwG8BlkWb/

W jaki sposób produkty Fenty Skin znalazły nie w sieci przed premierą

Każdy z influencerów, który otrzymał produkty Fenty Skin do testów podpisał klauzulę poufności. Czyli testy tak, publikacje czy odprzedaż produktów- surowo zabronione. A jednak produkty wyciekły. Amerykański eBay był zmuszony usunąć aukcję przynajmniej do daty oficjalnego debiutu kosmetyków, ale dziś już ponownie w sieci krążą zestawy “z drugiej ręki”. W oficjalnym sklepie Fenty zestawy są wyprzedane, można nabyć tylko pojedyncze produkty (i przepłacić kupując je osobno).

“Szukam tego produktu, ktoś coś?”

Mimo horrendalnych cen, tego typu działania nie są nowością. Z odsprzedażą produktów po o wiele wyższych cenach w stosunku do ceny wyjściowej, spotkać możemy się również na naszym rodzimym rynku. Idealnym przykładem może być chociażby ostatni przypadek duetu The Odder Side. Ubrania z poprzednich kolekcji spotkać można w internecie nawet dwa razy drożej. Co więcej, na Facebooku powstała nawet grupa “Fanki ubrań THE ODDER SIDE”. W porównaniu do sytuacji zza oceanu, w tym przypadku idealnie sprawdza się slogan, zgodnie z którym towar jest wart tyle, ile ktoś jest w stanie za niego zapłacić.

Polskich fanów Fenty Beauty musimy rozczarować ponieważ na premierę w Polsce będziemy musieli jeszcze chwilkę poczekać. Tymczasem zachęcamy Was do obejrzenia tego merytorycznego materiału autorstwa Cassandry Benkson. W końcu to nie nazwisko czy opakowanie się liczy a skład produktów.

>>> CZYTAJ RÓWNIEŻ: Triki SEPHORY, które sprawiają, że zawsze wydasz więcej

Newsletter

FASHION BIZNES