Kto powiedział, że na randki nie można chodzić z czworonożnymi przyjaciółmi? W tym roku marka TATUUM z okazji Walentynek stworzyła kolekcję kapsułową Dogether, w której znaleźć można pasujące do siebie stylizacje dla czworonogów i ich właścicieli. Moda nie jest jednak głównym przesłaniem. Kolekcja promuje „bycie razem” i wspiera zdrowie psychiczne.
Przeczytaj również: Znany polski aktor bohaterem najnowszej kampanii kultowej polskiej marki
Relacja z psiakami a zdrowie psychiczne
TATUUM od lat wspiera działania mające na celu poprawę zdrowia psychicznego. Z okazji tegorocznych Walentynek marka podkreśla niezwykłą siłę z przebywania TUUGETHER z czworonożnymi przyjaciółmi i szerzy świadomość leczniczej mocy płynącej z dogoterapii. Stąd też wybór partnera akcji, czyli stowarzyszenia Zwierzęta Ludziom, któremu przekazany zostanie dochód ze sprzedaży kolekcji.
Czym jest dogoterpaia?
Jest to metoda terapeutyczna polegającą na bezpośrednim, dotykowym kontakcie pacjenta z czworonogiem. Obecność psa sprawia, że podnosi się poziom oksytocyny, czujemy przypływ dobrej energii i zalewa nas fala szczęścia. Oksytocyna pomaga w psychiatrii w leczeniu stanów lękowych, depresji, przewlekłego stresu, nałogów. Jej wysoki poziom przyspiesza regenerację oraz zmniejsza ciśnienie krwi. Same pozytywy.
Przeczytaj również: Znamy nową szefową marketingu Answear.com
Our Love Story
Wyjątkową więź człowieka z psem pokazała w sesji zdjęciowej influencerka Edyta Filipiak wraz z Majlo – prawdopodobnie najbardziej uroczym psiakiem rasy Cavapoo. Ich wspólne chwile uchwycone zostały podczas spaceru ulicami Wiecznego Miasta – Rzymu. Motyw włoski przeniesiony został też na witryny salonów TATUUM, gdzie zobaczyć można scenę z Zakochanego Kundla – wspólne jedzenie spaghetti!
Zdjęcie główne: mat. prasowy