Po 14 latach działalności na rynku dóbr luksusowych, Moliera2 wprowadziło nową, unowocześnioną identyfikację wizualną. Multibrand wychodzi naprzeciw zmieniającym się wymaganiom Klientów oraz obecnym trendom w designie. Z rebrandingiem wiąże się również nowa strategia marki mająca na celu poszerzenie grupy docelowej nie tylko w Polsce, ale również w Europie Środkowo-Wschodniej.
Moliera2 zaprezentowało nową identyfikację wizualną. Czarny, nowoczesny logotyp, odświeżona, elegancka strona internetowa Moliera2.com, designerskie torby papierowe oraz odmieniona paleta kolorystyczna – wszystkie zmiany wizerunkowe są podyktowane nowymi potrzebami Klientów oraz wciąż zmieniającymi się trendami w świecie designu.
Rebranding Moliera2
Moliera2 już teraz jest liderem na polskim rynku sprzedaży dóbr luksusowych dla wymagających i podążających z duchem czasu. Rebranding ma być punktem wyjściowym do umocnienia tej pozycji oraz osiągnięcia tego samego statusu w całej Europie Środkowo-Wschodniej.
– Luksus, nowoczesność, zgodność z najnowszymi trendami – to główne cechy nowej identyfikacji wizualnej Moliera2. Pracę nad rebrandingiem zaczęliśmy w grudniu 2021 r. i to właśnie dzisiaj możemy pochwalić się jej efektami. Każdy element został zaprojektowany przez zespół Moliera2, ponieważ to my najlepiej wiemy, kim są nasi Klienci i co chcemy osiągnąć w przyszłości.
– mówi Magda Janowska, Fashion Buying, Marketing and PR Director
To doskonały punkt wyjściowy do dalszego rozwoju
Moliera2 to miejsce pełne niebywale bogatej palety stylów i kreatywności projektantów, którzy każdego sezonu proponują wyjątkowe kolekcje zgodne z trendami wprost z wybiegów w Paryżu, Mediolanie, Nowym Jorku czy Londynie. W swoim portfolio ma ponad 350 legendarnych brandów takich jak Manolo Blahnik, Isabel Marant, Christian Louboutin, Paco Rabanne czy Amina Muaddi.
Najnowsze, luksusowe kolekcje już teraz dostępne są w siedmiu salonach Moliera2 oraz w monobrandowym salonie Philipp Plein zlokalizowanych w całej Polsce oraz w sklepie internetowym Moliera2.com.
Przeczytaj też: “One Item. Many Stories.” – Moliera2 prezentuje nową kampanię na jesień-zimę 2022/23