Millie Bobby Brown, gwiazda “Stranger Things” i ikona pokolenia Z, ogłosiła premierę swojej pierwszej modowej kolekcji. Do sprzedaży ma trafić pod szyldem jej marki – Florence By Mills.
Przeczytaj również: Które marki urodowe gwiazd przynoszą im najwięcej zysków?
19-latka ma już na swoim koncie linię kosmetyków, kolekcję perfum i książkę beletrystyczną, nie wspominając o licznych wyróżnieniach aktorskich. Millie Bobby Brown ogłosiła, że już wkrótce rozszerzy ofertę swojej marki o kolekcję ubrań.
„Jestem bardzo podekscytowana, że w końcu mogę porozmawiać z wami o mojej linii odzieży Florence by Mills” – powiedziała. „Zawsze wierzyłam, że moda to potężna forma wyrażania siebie. I jestem bardzo podekscytowany, że mogę dzisiaj podzielić się z wami kawałkiem mojego serca.”
Millie opisuje markę jako „połączenie zabawnego i wszechstronnego stylu, a przede wszystkim rewolucji pewności siebie”. “Mam nadzieję, że noszenie tych elementów sprawi, że poczujesz się tak niesamowicie, jak ja podczas ich tworzenia” – dodaje.
Zapowiedzi na Instagramie ujawniają, że kolekcja składa się wygodnych ubrań typu basic, utrzymanych w modnym klimacie dopamine dressing. Wśród propozycji od można dostrzec bluzy i spodnie do joggingu, krótkie swetry, koszulki na ramiączkach i szorty. Kolekcję odzieży domowej tworzą łagodne żółcie, róże w stylu Barbiecore i wiele innych żywych kolorów zgodnych z trendami na 2024 rok.
Kolekcja ma pojawić się w sprzedaży w lutym 2024.
Flonrence by Mills – co to za marka?
Linia ubrań ma stać się dopełnieniem oferty autorskiej marki Florence by Mills. W 2019 roku Millie Bobby Brown postanowiła wykorzystać lukę na rynku kosmetycznym i stworzyć produkty przeznaczone dla nastolatek. Gwiazda Netflixa autorską linię kosmetyków dedykowała młodym odbiorczyniom, które chcą rozpocząć swoją przygodę z makijażem oraz zadbać odpowiednią pielęgnację. Produkty Florence by Mills charakteryzują się ekologicznym składem pełnym nawilżających składników oraz bogatą formułą mającą pozytywnie wpływać na wymagającą i kapryśną młodą cerę. Produkty są całkowicie wegańskie oraz posiadają certyfikat PETA. Na Instagramie marka zgromadziła ponad 3 mln obserwujących, bije również rekordy popularności na TikToku.
Zdjęcie główne: kampania Florence by Millls / mat. prasowe