noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
Nowości na polskim rynku 2023 - marki odzieżowe. Kto zadebiutował?

Te marki zadebiutowały na polskim rynku w 2023 roku

REKLAMA
noSlotData

Inwestorzy handlowi wykazują duże zainteresowanie wejściem na polski rynek i dalszą ekspansją. 2023 rok odnotował najwięcej debiutów sieci handlowych od 4 lat, a jednocześnie mniej wyjść z rynku w porównaniu do lat ubiegłych, na co wskazują eksperci Cushman & Wakefield. Co więcej, marki modowe wciąż zajmują najwięcej przestrzeni handlowej. W samej pierwszej połowie 2023 roku podpisały umowy najmu odpowiadające za 40 proc. całkowitego wolumenu wynajętej powierzchni handlowej w Europie. Sprawdzamy, jakie nowości pojawiły się na handlowej mapie Polski w 2023 roku. 

Przeczytaj również: ARKET otworzy pierwszy sklep stacjonarny w Polsce. Znamy lokalizację!

Nowości na polskim rynku 2023: SPORTSDIRECT.COM

Sportsdirect.com pojawił się w Polsce po upadku GoSport. Firma, która stała się nowym właścicielem polskiej sieci sportowej jest w posiadaniu brytyjskiej grupy kapitałowej Frasers Group. Sports Direct Group jest drugim największym sprzedawcą detalicznym odzieży i sprzętu sportowego w Europie i największym graczem na rynkach Wielkiej Brytanii i Irlandii. W jego ofercie znajdziemy popularne marki: Nike, Adidas, Puma i Reebok. Firma sprzedaje również produkty własnych marek, takich jak Lonsdale, Slazenger i Karrimor. 

Nowości na polskim rynku 2023: JOTT

Francuska marka kurtek puchowych wywodząca się z Marsylii, zawitała w ubiegłym roku nad Wisłę. To efekt dynamicznego rozwoju marki i planowanej ekspansji międzynarodowej. Pierwszy butik JOTT został otwarty w warszawskiej Galerii Mokotów. W ofercie JOTT znajdziemy klasyczne i uniwersalne modele kurtek puchowych, które przekładają ponadczasowość ponad trendy.  Nazwa firmy jest akronimem od „Just Over The Top”. Odzwierciedla to zaangażowanie marki w dostarczanie klientom produktów wysokiej jakości, które są zarówno stylowe, jak i funkcjonalne.

Nowości na polskim rynku 2023: Helly Hansen

Helly Hansen to norweska marka, która od 1877 roku tworzy odzież i obuwie outdoorowe. Znana jest z wysokiej jakości, trwałych produktów, które zostały zaprojektowane tak, aby wytrzymać najcięższe warunki. Produkty Helly Hansen cieszą się popularnością wśród narciarzy, snowboardzistów, żeglarzy, turystów pieszych i innych entuzjastów spędzania czasu na świeżym powietrzu. Pierwszy sklep Helly Hansen w Polsce został otwarty w maju 2023 w warszawskim centrum handlowym Westfield Arkadia. 

Nowości na polskim rynku 2023: LUSH

Lush to popularna marka kosmetyków, która po latach oczekiwań zadebiutowała w Polsce. Została założona w 1995 roku w Wielkiej Brytanii przez Marka Constantine’a i Liz Weir. Marka jest znana ze swoich świeżych, ręcznie robionych kosmetyków, które są wolne od sztucznych konserwantów i syntetycznych substancji zapachowych. Lush oferuje szeroką gamę produktów do pielęgnacji skóry, włosów i ciała, a także produkty do kąpieli i makijażu. Marka Lush jest zaangażowana w etyczny handel i zrównoważony rozwój. Firma pozyskuje składniki w sposób zrównoważony i etyczny oraz nie testuje swoich produktów na zwierzętach. Obecnie firma obecna jest już w dwóch lokalizacjach w Polsce (CH Złote Tarasy oraz Westfield Arkadia). Na 2024 rok planowane jest otwarcie kolejnego salonu, tym razem w Łodzi.

Nowości na polskim rynku 2023: Solmar

Solmar to ukraińska marka odzieżowa założona w 2009 roku. Specjalizuje się w odzieży damskiej z dzianiny, takiej jak sukienki, spódnice, swetry i bluzki. Marka jest znana z wysokiej jakości ubrań w przystępnych cenach. Ubrania są zaprojektowane tak, aby pasowały do ​​każdego typu sylwetki i były dostępne w różnych rozmiarach. Solmar oferuje szeroką gamę kolorów i stylów do wyboru, dzięki czemu każda kobieta może znaleźć coś dla siebie. Marka jest popularna w rodzimej Ukrainie i w innych krajach Europy Wschodniej, gdzie prowadzi sprzedaż internetową i stacjonarną. Marka zadebiutowała w 2023 roku w centrum handlowym Westfield Wroclavia.

Przeczytaj również: O co chodzi z “mob wife”? Styl żony gangstera na topie

Nowości na polskim rynku 2023: WOOLWORTH

Woolworth to popularna niemiecka sieć sklepów, która może poszczycić się niemal 140-letnią historią. W jej asortymencie odnajdziemy artykuły codziennego użytku z wyłączeniem żywności. Aktualnie firma posiada 630 sklepów zlokalizowanych w centrach handlowych oraz centrach niemieckich miast. W planach firmy jest podwojenie tej liczby.  W ramach międzynarodowej ekspansji, Woolworth zawitał nad Wisłę w maju 2023 otwierając swoje sklepy w Krakowie, Warszawie czy Poznaniu. Na terenie Polski sieć ma w planach otworzyć 400 sklepów. Naszym priorytetem jest nieustanny rozwój, który pozwoli nam zostać wiodącym dostawcą na rynku polskim – czytamy na stronie internetowej. 

Zdjęcie główne: kampania JOTT

Przeczytaj również: “Stop podwyżkom czynszów”. Kupcy z Marywilskiej 44 strajkują

REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Newsletter

FASHION BIZNES