noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
Marka QΠШ Robert Kupisz zamyka sklepy. Zdjęcie przedstawia modelkę ubraną w czerwony skórzany komplet, składający się z krótkiej kurtki i ołówkowej spódnicy z zamkiem. Modelka stoi na tle metalowego ogrodzenia z graffiti, obok oznaczeń biało-czerwonych. W tle rozmazana sylwetka osoby w czerwonym płaszczu, tworząca dynamiczny efekt.

QΠШ Robert Kupisz zamyka wszystkie sklepy stacjonarne. Mamy komentarz marki 

REKLAMA
noSlotData

Marka QΠШ Robert Kupisz podjęła decyzję o zamknięciu wszystkich swoich sklepów w Polsce. Decyzję tę potwierdziła Anna Borowska, współwłaścicielka brandu. W ostatnim sklepie stacjonarnym w Warszawie trwa wielka wyprzedaż towaru.

To koniec marki QΠШ Robert Kupisz stacjonarne. Firma podjęła decyzję o zamknięciu wszystkich salonów sprzedażowych w Polsce. Salony w Poznaniu i Gdyni już oficjalnie zakończyły swoją działalność. Klienci, którzy chcieliby skorzystać z okazji i nabyć produkty marki po obniżonych cenach, mogą to zrobić w ciągu kilku najbliższych dni w jedynym pozostałym otwartym sklepie w Warszawie, gdzie trwa wyprzedaż likwidacyjna. 

Ostanie dni butiku na Mokotowskiej 48. Ponad 13 wspaniałych lat w tej lokalizacji. Wielka wdzięczność, ale i radość że czas na NOWE! – brzmi jeden z ostatnich postów, który pojawił się na Instagramie marki. 

QΠШ Robert Kupisz kończy sprzedaż stacjonarną

O komentarz w sprawie butików poprosiliśmy Annę Borowską, współwłaścicielkę marki. 

Zamykamy butiki stacjonarne. To światowy trend, którego trudno nie zauważyć. Większość z nas kupuje online – czytamy w oświadczeniu. Już wkrótce zaczniemy nowy etap i ponownie zaskoczymy naszych klientów pomysłami i projektami – zapowiedziała Anna Borowska. 

O marce QΠШ 

Choć QΠШ jest powszechnie kojarzona z Robertem Kupiszem, marka ta powstała we współpracy projektanta z Anną Borowską. Ich wspólne dzieło zadebiutowało na rynku modowym w marcu 2011 roku, prezentując kolekcję o rockowo-grunge’owym charakterze, która przyniosła im popularność.

QΠШ ROBERT KUPISZ od początku swojej działalności łączyła w swoich projektach elementy streetwearu, grunge’u i rocka, zachęcając do kreatywnej zabawy modą i wyrażania własnej, autentycznej tożsamości. Kluczowymi wartościami marki stały się  autentyczność, wolność i indywidualność, a także odwaga w łamaniu schematów. Oprócz kolekcji sezonowych, w ofercie marki znalazły się linie QΠШ Forever (ponadczasowe klasyki), QΠШ Activewear (odzież sportowa) i QΠШ Kids (ubrania dla dzieci).

Czy decyzja o ograniczeniu kanałów sprzedaży wiąże się z brakiem aktywnego udziału Roberta Kupisza przy tworzeniu marki? Warto podkreślić, że od dłuższego czasu odpowiedzialność za rozwój brandu przypadł Annie Borowskiej, która w 2024 roku zaprosiła do współpracy pochodzącą z Nowego Jorku projektantkę Martę B. 

Zofia Chylak wygrała w sądzie z gigantem obuwniczym. Chodzi o naruszenie praw autorskich

REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Newsletter

FASHION BIZNES