Kosmetyki pielęgnacyjne renomowanej marki Dr. Susanne von Schmiedeberg to innowacyjna pielęgnacja przeciwstarzeniowa dostępna na wyłączność w perfumeriach Douglas. Ambasadorką nowej linii Youth Booster A.G.E.-Reverse Double Serum została Marcelina Zawadzka – modelka, prezenterka telewizyjna.
Przeczytaj również: Pierwsza praca w modzie. Poradnik tworzenia CV i listu motywacyjnego dla osób bez doświadczenia zawodowego
Marka Dr. Susanne von Schmiedeberg
– Piękno nie polega na tym, że nasza skóra nie posiada zmarszczek i wygląda tak samo w wieku 50 i 20 lat. Piękno leży u podstaw pielęgnacji – tego zdania jest dr med. Susanne von Schmiedeberg, założycielka marki, specjalizująca się w leczeniu skóry i prowadząca własną praktykę lekarską w Szwajcarii.
Impulsem do stworzenia kosmetyków były jej prywatne doświadczenia i obserwacje. Po trzeciej ciąży, gdy zauważyła, że cukier szkodzi nie tylko jej sylwetce. Również i urodzie – zaczęła wnikliwie badać jego wpływ na organizm i skórę. Konsekwencją pasji dr. Susanne von Schmiedeberg okazała się ewolucja jej kompleksowego podejścia „anti-sugar & anti-aging” w serię do pielęgnacji twarzy, która pomaga spowolnić starzenie się skóry spowodowane tzw. scukrzaniem. Podstawą kosmetyków jej autorstwa jest aktywna L . Karnozyna, która pomaga redukować A.G.E (produkty glikacji), a tym samym wyraźnie spowalniać proces starzenia się skóry.
Na początku tego roku marka ogłosiła, że do grona jej ambasadorek dołączy jedna z najpiękniejszych Polek – Marcelina Zawadzka. Modelka i prezenterka telewizyjna została ambasadorką nowego serum Youth Booster A.G.E.-Reverse Double Serum.
Przeczytaj również: Ile można zarobić w digital marketingu? Hays ujawnia aktualne stawki [raport]
Marcelina Zawadzka ambasadorką Dr. Susanne von Schmiedeberg
– Szukając ambasadorki naszej marki zależało nam na zaproszeniu osoby, której podejście do pielęgnacji jest świadome i zgodne z naszymi wartościami. Marcelina podziela przekonanie, że klucz do zachowania młodości skóry tkwi w racjonalnej i konsekwentnej pielęgnacji i podobnie jak nasza marka, kierujące się globalnym trendem clean beauty – mówi Kathrin Anna Pohlmann, International Head of Brand Management
Marcelina Zawadzka nie kryje entuzjazmu towarzyszącego współpracy: „Na co dzień jestem kosmetyczną minimalistką, ale zawsze stawiam na produkty o dobrych składach. Jestem zdania, że piękna skóra to zadbana i zdrowa skóra. Ta współpraca jest dla mnie dużym wyróżnieniem. Cieszę się, że mogę promować tak innowacyjny produkt, jakim jest serum Youth Booster A.G.E.-Reverse Double Serum . Dzięki niemu moja cera jest gładka, jędrna i elastyczna, a poza studiem telewizyjnym mogę zrezygnować z makijażu. Kondycja mojej skóry pozwala mi cieszyć się naturalnym blaskiem”.
Przeczytaj również: Nieoczywiste połączenia kolorystyczne dla kobiet z klasą
Zdjęcie główne: mat. prasowy