6 zagranicznych magazynów oprócz „Vogue’a”, które warto czytać

5633
źródło: dazeddigital.com, numero.com

Wiadomo, że „Vogue” jest biblią mody i nie ma bardziej popularnego magazynu traktującego o branży. Jednak na przestrzeni lat powstawały kolejne tytuły, które warto włączyć do swojej prasy, by poszerzyć wiedzę o branży. 

Numéro

Magazyn „Numéro” powstał w 1998 roku we Francji. Jego założycielką oraz redaktor naczelną jest  Elisabeth Djian. Miesięcznik powstał z potrzeby czegoś świeżego na rynku, nieograniczającego się jedynie do najgorętszych trendów czy wskazówek makijażowych. Jak przyznała Dijan, miała dość identycznych gazet, które skupiały się na tym, jak uwieść mężczyzn. Pragnęła wykreować coś dla inteligentnych kobiet, które szukają wartościowych treści o modzie, sztuce, dizajnie, a nie chcą w kółko czytać o najlepszych kremach na zmarszczki. Teraz magazyn ma kilka międzynarodowych edycji. W swoim narodowym języku mogą go czytać między innymi mieszkańcy Korei, Chin, Tajlandii, Rosji, a od 2016 roku – Niemiec. Na okładkach tytułu pojawiły się największe gwiazdy modelingu, w tym Kate Moss, Małgosia Bela, Gisele Bündchen, Eva Herzigová czy Cara Delevinge i Karlie Kloss. W 2007 roku na rynku zadebiutowała także edycja kierowana do mężczyzn. Do „Numéro Homme” zdjęcia okładkowe robili między innymi: Karl Lagerfeld, Sebastian Kim czy Jean-Baptiste Mondino.

Źródło: numero.com