SPONSOR SERWISU
(2,1)foreachslotdata->visible_adsense:0(2,1)foreachslotdata->visible_adsense:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
Tommaso Maria Andorlini nowym CEO LuisaViaRoma.

LuisaViaRoma ogłasza nowego prezesa. Chce umocnić pozycję lidera na rynku mody luksusowej

noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0

LuisaViaRoma, włoski detalista sektora dóbr luksusowych, ogłosił powołanie Tommaso Marii Andorliniego na nowego dyrektora generalnego.

Tommaso Maria Andorlini, mianowany na nowego CEO włoskiej grupy, objął swoje stanowisko 27 lipca. Na miejscu dyrektora zarządzającego LuisaViaRoma zastąpił Alessandrę Rossi, która sprawowała funkcję przez niemal dwa lata. Rossi dołączyła do szeregów spółki tuż po tym jak Style Capital, włoski fundusz private enquity, przejął 40 proc. udziałów firmy.

Nowy CEO wnosi do firmy ponad 20-letnie doświadczenie w sektorze handlu i e-commerce. Jak podkreślają przedstawiciele spółki, rozpoczęcie współpracy z Andorlinim to kolejny krok ku długoterminowej wizji i strategii wzrostu włoskiego detalisty.

W ubiegłym roku LuisaViaRoma odnotowała sprzedaż w wysokości około 250 milionów euro, z ponad 90 proc. przychodów generowanych online. Andorlini jest przekonany, że do 2023 roku przychody przekroczą 300 milionów euro.

Sukces detalisty można przypisać jego dobrym wynikom na rynku włoskim, gdzie sprzedaż wzrosła o 40 proc. w ciągu ostatnich dwóch lat. LuisaViaRoma również rozszerzyła swoją ofertę, posiadając aktualnie w swoim asortymencie ponad 600 luksusowych marek.

Przeczytaj również: Zmieniła oblicze mody plus size. Teraz wesprze ją duet Dolce&Gabbana

noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
Tagi
(2,0)foreachslotdata->visible_adsense:0(2,0)foreachslotdata->visible_adsense:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0

Newsletter

FASHION BIZNES