noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

KADRY: Małgorzata Domagalik w “L’Officiel Polska” i debiutującym niedługo “L’Officiel Hommes Polska”

REKLAMA
noSlotData

Małgorzata Domagalik – dziennikarka, autorka książek, przez kilkanaście lat redaktor naczelna „Pani”, od najbliższych numerów będzie publikować w “L’Officiel Polska” oraz nowym L’Officiel Hommes Polska” (Kustra Group) rozmowy z wybitnymi przedstawicielami świata kultury.

Rozmowy Małgorzaty Domagalik będą ukazywać się w każdym kolejnym wydaniu magazynów. Drugi tytuł ma zadebiutować na wiosnę jako pierwszy luksusowy magazyn dla mężczyzn w Polsce. Na łamach “L’Officiel Polska” Domagalik będzie rozmawiać z wpływowymi mężczyznami, z kolei w L’Officiel Hommes Polska” będą publikowane zapisy jej spotkań z kobietami: pisarkami, artystkami, reżyserkami, biznesmenkami. 

Od lat podziwiałem jej rozmowy na łamach „Pani”. Mądre, wnikliwe, bezkompromisowe. Wiedziałem, że mamy podobne spojrzenie na kwestię jakości prasy. Nasze spotkanie i rozpoczęcie współpracy było więc tylko kwestią czasu – mówi Sebastian Kustra, wydawca i dyrektor kreatywny tytułów. 

>>> Przeczytaj również: 6 zagranicznych magazynów oprócz „Vogue’a”, które warto czytać

“L’Officiel” od lat funkcjonował w mojej przestrzeni estetycznej. Robił wrażenie edytorskim pozycjonowaniem przekazywanych treści. Ten tytuł to nie tylko wizerunkowo, ale i merytorycznie wysoka półka i to jeszcze jeden argument, żeby rozmawiać na jego łamach o tym, co dla mnie ważne. Cieszę się, że dołączam do światowej rodziny tak prestiżowego i wymagającego tytułu – o swojej nowej współpracy mówi Małgorzata Domagalik. 

Kolejny rok na rynku zaznaczamy mocno swoją obecność. Moim celem jest tworzenie magazynu inteligentnego, odważnego, który będzie inspirował i intelektualnie prowokował. Czasy kolorowych pism będących tylko i wyłącznie reklamowymi katalogami to przeszłość i “L’Officiel Polska” wychodzi naprzeciw oczekiwaniom polskich ambitnych czytelników. Rozmowy Małgorzaty Domagalik z pewnością będą bardzo mocnym akcentem każdego numeru  – dodaje Ewelina Kustra, redaktor naczelna. 

REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Newsletter

FASHION BIZNES