noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:1
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:1
(1,0)foreachslotdata->visible_adsense:1
REKLAMA
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:1
Kadr z przyjęcia ogrodzie. Uśmiechnięci goście siedzą przy stole. Są oni ubrani w projekty od polskich marek

Limitowane kolekcje polskich marek na Zalando w nowej kampanii. “Z rodzimymi markami wychodzi się dobrze nie tylko na zdjęciu”

REKLAMA
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:1

Zalando, wiodąca europejska platforma online dla mody i stylu życia, kontynuuje swoją misję promowania polskich marek, uruchamiając drugą kampanię dedykowaną wyłącznie temu sektorowi. Tym razem platforma stawia na autentyczność i osadza modę w kontekście bliskim sercom Polaków – rodzinnych relacji.

materiał sponsorowany

Hasłem kampanii Zalando jest “Z rodzimymi markami wychodzi się dobrze nie tylko na zdjęciu”. Prezentuje ona polską modę w scenerii tradycyjnych polskich imienin. To pełne ciepła i bliskości spotkanie, w którym nie brakuje też drobnych zgrzytów pokoleniowych i zabawnych wpadek. Gwiazdami kampanii są polskie marki: Lancerto, La Mania, Kazar Studio i YES. Z okazji tej wyjątkowej okazji każda z nich stworzyła limitowaną kolekcję ubrań dostępną wyłącznie na Zalando.

Polskie marki na Zalando

Lancerto przygotowało dla Zalando  ponadczasowe męskie klasyki w stylu formalnym i smart casual. Marka postawiła na klasyczne wzory w nowoczesnym wydaniu. Ubrania wyróżniają się wygodnymi krojami i starannie dobranymi materiałami. Główny nacisk położono na naturalne tkaniny, takie jak wełna i bawełna. Dzięki temu ubrania są nie tylko stylowe, ale też trwałe i komfortowe w noszeniu. “Materiały, z których szyjemy, są na tyle wytrzymałe, że będą służyć latami” – mówi Michał Grochala, Brand Manager marki Lancerto.

Marka La Mania na platformie Zalando prezentuje wyjątkową kolekcję, która została stworzona z myślą o stworzeniu ponadczasowej garderoby. Ubrania z tej kolekcji doskonale sprawdzą się na różne okazje i dopasują do różnych potrzeb. Kolekcja składa się z kilku kluczowych elementów, które można dowolnie łączyć i zestawiać, tworząc niepowtarzalne stylizacje. Oversizowa kurtka ze spódnicą mini z czarno-białej tkaniny typu tweed tworzy interesujący kontrast formy i materiału. Biały kombinezon w tenis z szerokimi ramionami przywołuje na myśl kultowe kroje z lat 80-tych. Dzianinowa sukienka mini z subtelnymi poduszkami na ramionach stanowi świetną bazę pod oversizowe marynarki. 

Kazar Studio wyłamuje się ze schematów i prezentuje nową kolekcję “Beyond Season”, która stawia na ponadczasowe modele butów i torebek w nieoczywistym wydaniu. To propozycja dla osób, które nie boją się eksperymentować z modą i chcą tworzyć unikalne stylizacje pasujące na każdy sezon. Propozycjami wartymi uwagi są bez wątpienia woskowane kowbojki, które będą idealnym dodatkiem do stylizacji w każdej porze roku oraz oliwkowe klapki na obcasie, które na pewno przyciągną wzrok.

Marka YES debiutuje na Zalando z wyjątkową kolekcją “Halo”, inspirowaną twórczością Ettore Sottsassa, włoskiego mistrza postmodernizmu. Kolekcja to manifest nowoczesnej elegancji, stworzony przez Kasię Bukowską, znaną projektantkę biżuterii. Kluczowym elementem kolekcji są okrągłe kształty, które nawiązują do symboliki aureoli – promienistej energii emanującej z wnętrza i dodającej pewności siebie. Kolekcja YES “Halo” doskonale wpisuje się w obecne trendy, w których biżuteria odgrywa coraz ważniejszą rolę w stylizacjach.

Poza kapsułowymi kolekcjami, w kampanii wykorzystane zostały ubrania i dodatki także innych polskich marek dostępnych na Zalando, między innymi Bizuu, Kazar, Tatuum, Greenpoint, Coccodrillo oraz Sax35th by Alicja Czarniecka. 

Zalando promuje polską modę: raport i kampania z udziałem rodzimych marek

Platforma Zalando kontynuuje swoje działania na rzecz promowania polskiej mody. Tym razem platforma uruchamia kampanię z udziałem polskich marek modowych, której towarzyszy kompleksowy raport pt. “Polska moda na europejskim wybiegu”. Z raportu wynika, że znaczenie lokalnych marek w Polsce rośnie z roku na rok, a ponad połowa Polaków deklaruje, że kupuje produkty polskich marek modowych co najmniej kilka razy w roku.

Zdjęcie główne: mat. prasowy

REKLAMA
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:1
REKLAMA
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:1
(1,0)foreachslotdata->visible_adsense:1
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:1
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:1
REKLAMA
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:1

Newsletter

FASHION BIZNES