Marka Levi’s® po raz trzeci łączy siły z GANNI i przedstawia kolekcję inspirowaną Matką Naturą.
Wykonana w co najmniej w 55% z certyfikowanej bawełny organicznej oraz naturalnych barwników z roślin i minerałów, przy użyciu technik oszczędzania wody, kolekcja składa się z ośmiu elementów. Zawiera stonowane kolory i proste kroje, które będą idealnym lookiem do ogrodu i do miasta – od Kopenhagi po San Francisco i nie tylko. Oferowana w szerokiej gamie rozmiarów, kolekcja celebruje inkluzywność i bardziej odpowiedzialne praktyki w zakresie produkcji, poprzez wspólną wizję Levi’s® x GANNI.
W kampanii “Grow Up” Levi’s® x GANNI, Emma Chamberlain i jej przyjaciele odkrywają pełen niespodzianek bujny ogród warzywny, celebrując swoja miłość do natury.
Marki GANNI i Levi’s® to idealne połączenie. Uwielbiamy optymizm, niepokorność i przystępność, jakie GANNI wnosi do swoich projektów, a także nasze wspólne zaangażowanie w zrównoważony rozwój, który jest ważnym elementem naszej współpracy. Kolekcja jest pełna klasyków, które są tak samo cool, jak i wygodne.
– mówi Karyn Hillman, Chief Product Officer, Levi’s®
Nie mogę uwierzyć, że to już nasza trzecia współpraca z Levi’s®. To niesamowite świadectwo siły wynikającej z naszej wspólnej pracy! Jesteśmy zgodni co do naszych wizji od samego początku. Wciąż się rozwijamy i uczymy od siebie nawzajem. Kolekcja jest idealnym połączeniem charakterystycznych elementów Levi’s i GANNI, a ja uwielbiam kampanie z humorem
– mówi Ditte Reffstrup, Creative Director, GANNI.
Kolekcja Levi’s® x GANNI była częścią pokazu na wybiegu GANNI SS23 podczas Copenhagen Fashion Week 11 sierpnia 2022 roku w trybie “see now, buy now”.
Kolekcja Levi’s® x GANNI dostępna będzie od 18 sierpnia 2022 roku w wybranych sklepach Levi’s® oraz na stronie Levi.com
>>> Przeczytaj również: Case study GANNI, czyli jak dziś zbudować cool markę. Czego możemy się nauczyć na jej przykładzie?