Jak Lancerto zmienia wizerunek. „A Man’s True Colors” SS2020

290

Współczesny świat to gra. Coraz trudniej odróżnić fake news od prawdy, a rzeczywistość od fikcji. W sieci udajemy kogoś, kim na co dzień nie jesteśmy. Żyjemy szybciej, a to co ważne jest bardziej ulotne. A może by tak się zatrzymać i zobaczyć jacy naprawdę jesteśmy, my mężczyźni? Zrzucić maski i pokazać swoje prawdziwe kolory. Prezentujemy kolekcję marki Lancerto na nowy sezon wiosna/lato 2020.

Najnowszą kolekcję LANCERTO wspiera kampania pod hasłem: „A Man’s True Colors”. Zaś scenerią dla męskich ubrań i dodatków jest feeria barw oraz unikalna architektura osiedla Muralla Roja, zaprojektowanego przez słynnego katalońskiego architekta Ricardo Bofilla.

Lancerto idzie w stronę casualu?

W tym sezonie projektanci LANCERTO postawili na klasykę z odrobiną fantazji i inspiracji prosto z casualowego streetwearu. Dlatego, w ofercie pojawiły się m.in. sportowe bluzy oraz t-shirty z wyrazistymi aplikacjami. Mocną stroną marki od zawsze były marynarki oraz garnitury i to się nie zmieniło. W tym sezonie LANCERTO proponuje pełną gamę garniturów, dwu- i trzyczęściowych w kraty oraz mikrowzory o różnej wielkości. Na szczególną uwagę zasługuje wygodny, autorski krój i nowoczesne wełniane tkaniny z efektem natural stretch, które zapewniają dopasowanie oraz komfort. Wybrane modele posiadają specjalną powłokę hydrofobową, zapobiegającą wnikaniu wody w strukturę włókien, dzięki czemu garnitur dłużej pozostaje świeży i czysty.

W kolekcji LANCERTO nie zabrakło też koszul z fantazyjnymi nadrukami, uszytych w 100% z egipskiej bawełny o otwartym splocie, które są przewiewne, komfortowe i doskonale sprawdzą się także podczas upałów. LANCERTO znane z pokaźnych kolekcji marynarek nie zawiodło, także tej wiosny. Marka przygotowała kilkanaście modeli w kratę, drobne mikrowzory, pepity, uszytych z naturalnych tkanin, głównie lnu oraz przewiewnych wełen i tkanin typu summer tweed. Marynarki są dostępne w unikalnej konstrukcji inspirowanej stylem włoskim, pozbawione ciężkich wypełnień i wkładów barkowych. Wiedząc, że każdy mężczyzna ma inne potrzeby projektanci LANCERTO przewidzieli marynarki dostępne w krojach: wyszczuplonym slim oraz regularnym, nieco luźniejszym.

Dopełnieniem kolekcji jest bogaty asortyment dodatków i akcesoriów. Oprócz jedwabnych krawatów, poszetek, spinek, skarpet czy letnich mokasynów i loafersów, LANCERTO przygotowało też skórzane paski z bezniklowymi, nieuczulającymi klamrami. 

Odmłodzenie wizerunku marki

Segment męski jest trudną kategorią produktową. Rynek wydaje się być już nasycony bo o polskiego mężczyznę walczą znane nam dobrze m.in. Vistula, Lancerto, Bytom, Labert, Lavard, Pierre Cardin, Wólczanka, Guns & Toxidos i Massimo Dutti. Naturalnym krokiem więc jest zmierzanie w kierunku casualu i podgryzienie pozycji najcześciej kupowanych marek przez Polaków czyli Tommy Hilfiger, Calvin Klein czy Armani. Czy odmłodzenie wizerunku marki przez Lancerto udaje się? To już zostawiamy do oceny panom.