Jak Lancerto zmienia wizerunek. „A Man’s True Colors” SS2020

Współczesny świat to gra. Coraz trudniej odróżnić fake news od prawdy, a rzeczywistość od fikcji. W sieci udajemy kogoś, kim na co dzień nie jesteśmy. Żyjemy szybciej, a to co ważne jest bardziej ulotne. A może by tak się zatrzymać i zobaczyć jacy naprawdę jesteśmy, my mężczyźni? Zrzucić maski i pokazać swoje prawdziwe kolory. Prezentujemy kolekcję marki Lancerto na nowy sezon wiosna/lato 2020.

Najnowszą kolekcję LANCERTO wspiera kampania pod hasłem: „A Man’s True Colors”. Zaś scenerią dla męskich ubrań i dodatków jest feeria barw oraz unikalna architektura osiedla Muralla Roja, zaprojektowanego przez słynnego katalońskiego architekta Ricardo Bofilla.

Lancerto idzie w stronę casualu?

W tym sezonie projektanci LANCERTO postawili na klasykę z odrobiną fantazji i inspiracji prosto z casualowego streetwearu. Dlatego, w ofercie pojawiły się m.in. sportowe bluzy oraz t-shirty z wyrazistymi aplikacjami. Mocną stroną marki od zawsze były marynarki oraz garnitury i to się nie zmieniło. W tym sezonie LANCERTO proponuje pełną gamę garniturów, dwu- i trzyczęściowych w kraty oraz mikrowzory o różnej wielkości. Na szczególną uwagę zasługuje wygodny, autorski krój i nowoczesne wełniane tkaniny z efektem natural stretch, które zapewniają dopasowanie oraz komfort. Wybrane modele posiadają specjalną powłokę hydrofobową, zapobiegającą wnikaniu wody w strukturę włókien, dzięki czemu garnitur dłużej pozostaje świeży i czysty.

W kolekcji LANCERTO nie zabrakło też koszul z fantazyjnymi nadrukami, uszytych w 100% z egipskiej bawełny o otwartym splocie, które są przewiewne, komfortowe i doskonale sprawdzą się także podczas upałów. LANCERTO znane z pokaźnych kolekcji marynarek nie zawiodło, także tej wiosny. Marka przygotowała kilkanaście modeli w kratę, drobne mikrowzory, pepity, uszytych z naturalnych tkanin, głównie lnu oraz przewiewnych wełen i tkanin typu summer tweed. Marynarki są dostępne w unikalnej konstrukcji inspirowanej stylem włoskim, pozbawione ciężkich wypełnień i wkładów barkowych. Wiedząc, że każdy mężczyzna ma inne potrzeby projektanci LANCERTO przewidzieli marynarki dostępne w krojach: wyszczuplonym slim oraz regularnym, nieco luźniejszym.

Dopełnieniem kolekcji jest bogaty asortyment dodatków i akcesoriów. Oprócz jedwabnych krawatów, poszetek, spinek, skarpet czy letnich mokasynów i loafersów, LANCERTO przygotowało też skórzane paski z bezniklowymi, nieuczulającymi klamrami. 

Odmłodzenie wizerunku marki

Segment męski jest trudną kategorią produktową. Rynek wydaje się być już nasycony bo o polskiego mężczyznę walczą znane nam dobrze m.in. Vistula, Lancerto, Bytom, Labert, Lavard, Pierre Cardin, Wólczanka, Guns & Toxidos i Massimo Dutti. Naturalnym krokiem więc jest zmierzanie w kierunku casualu i podgryzienie pozycji najcześciej kupowanych marek przez Polaków czyli Tommy Hilfiger, Calvin Klein czy Armani. Czy odmłodzenie wizerunku marki przez Lancerto udaje się? To już zostawiamy do oceny panom.

Tagi

Lancerto

Newsletter

FASHION BIZNES