noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
Czerwono-granatowa apaszka przygotowana przez Lancerto dla Polskich Linii Lotniczych LOT

Lancerto i Polskie Linie Lotnicze LOT zacieśniają współpracę. „To ogromna nobilitacja móc towarzyszyć załogom w ich codziennej pracy”

REKLAMA
noSlotData

Polskie Linie Lotnicze LOT to niewątpliwie jedna z wizytówek naszego kraju. Ta rozpoznawalna na całym świecie marka swoją renomę buduje od 1929 roku. I choć w jej DNA znajdziemy przede wszystkim dbałość o bezpieczeństwo, od początku jej założyciele pamiętali również o wadze odpowiedniej prezencji. Najnowsza współpraca LOT-u jest tego potwierdzeniem. O dodatki do mundurów załóg zadbał polski brand, Lancerto.

Przeczytaj również: 5 cech dobrze skrojonego garnituru męskiego. Co warto wiedzieć przed zakupem?

LOT poleci w dodatkach od Lancerto. Prezentujemy projekty polskiej marki

Polskie lotnictwo ma wieloletnią i piękną historię. W czasie II wojny światowej nasi piloci zasłynęli z kluczowych ról odgrywanych na najtrudniejszych frontach. Jako renomowani eksperci o wybitnych umiejętnościach dali się również poznać w lotnictwie cywilnym. Obecnie jednym ze strażników ich kunsztu jest spółka Polskie Linie Lotnicze LOT. Ten znany na całym świecie przewoźnik postanowił podkreślić swoją wieloletnią historię poprzez współpracę z Lancerto. W ramach podpisanej umowy polska marka zaprojektowała dodatki, które załogom LOT-u dodać mają klasy i elegancji.

Co było inspiracją dla projektantów Lancerto? Niewątpliwie okres Młodej Polski, w której motyw roślinny, pozornie prosty, występuje w wielu dziełach takich artystów, jak chociażby Stanisław Wyspiański czy Olga Boznańska. Szczególne upodobanie w dodatkach zaprezentowanych przez polską markę znalazły malwy, których kompozycja ma podkreślać elegancję, ale też polskość.

Dzięki tej współpracy już teraz możemy spotkać stewardesy LOT-u w białych apaszkach w czerwone malwy, z granatową lamówką. Stewardów w krawatach, w kolorze lotowskiego granatu, zdobionych printem w drobne czerwone żurawie. Personel naziemny z białymi apaszkami w czerwone kwiaty i z czerwonym brzegiem, natomiast szefów pokładu w krawatach w wersji z granatowym tłem w czerwone kwiaty i czerwoną lamówką.

Projekt współpracy z PLL LOT jest szczególny, bowiem na jego potrzeby zaproponowaliśmy unikalny design, dedykowany tylko i wyłącznie naszemu partnerowi. To ogromna nobilitacja móc towarzyszyć załogom w ich codziennej pracy na kilku kontynentach, a tym samym spełniać rolę promotora polskiego wzornictwa, stylu oraz jakości – stwierdził Michał Grochala, brand manager marki Lancerto. Zawarte porozumienie skomentowała również Izabela Leszczyńska, dyrektorka biura rozwoju produktu i customer expierience w PLL LOT. Jej zdaniem partnerstwo z Lancerto to doskonały przykład zaangażowania polskich linii w promocję rodzimego wzornictwa oraz ważny ruch w stronę zwiększenia rozpoznawalności dziedzictwa polskiej sztuki.

Przeczytaj również: To oni odpowiadali za wizerunek selekcjonera Reprezentacji Polski na Euro 2024

Polska marka Lancerto. Styl, wyniki, prognozy

Lancerto jest polską marką, której początki sięgają 2008 roku. Przez ostatnie szesnaście lat zbudowała ona silną pozycję na polskim rynku, podkreślając ideę brandu, tworzącego projekty o najwyższej jakości. Odbiorcą marki jest mężczyzna, który w jej ofercie znajdzie między innymi garnitury, smokingi, marynarki, koszule czy swetry. To co charakteryzuje projekty Lancerto to z pewnością wygoda, elegancja oraz specjalnie wyselekcjonowane materiały. Ostatnie miesiące były dla marki bardzo udane. W tym czasie nawiązała ona współprace z Adamem Małyszem (prezesem Polskiego Związku Narciarskiego), Szymonem Marciniakiem (międzynarodowym sędzią piłkarskim) czy trenerem piłkarskiej reprezentacji Polski – Michałem Probierzem. Szczególnie ta ostatnia współpraca odbiła się pozytywnym echem wśród obserwatorów marki.

A czego jeszcze możemy spodziewać się ze strony Lancerto w 2024 roku? Z pewnością dalszego rozwoju salonów stacjonarnych oraz zwiększenia znaczenia sprzedaży internetowej. Chcąc realizować te postanowienia marka nie tylko otworzy nowe sklepy stacjonarne, ale również zmodernizuje już istniejące. W przypadku e-commerce’u ważnym celem Lancerto jest wzmocnienie sprzedaży zagranicznej na terenie Unii Europejskiej.

Zdjęcie główne: mat. prasowy

REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Newsletter

FASHION BIZNES